امام‌‌جمعه موقت شهرستان رشت گفت: دریادلان نیروی دریایی ارتش بازوان پرتوان نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.
کد خبر: ۸۶۸۲۷۳۶
|
۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، حجت الاسلام والمسلمین صدیق عربانی در مراسم یادبود شهدای عملیات غرورآفرین بیت المقدس ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع سربازان امام زمان (عج)، سوم خرداد ماه سالروز آزاد سازی خرمشهر را روزی بزرگ برای نظام اسلامی دانست که در آن روز الطاف خفیه الهی شامل حال رزمندگان اسلام شد .

وی افزود: همه چیز برای خداست و اگر بندگان و مسلمانان به خداوند توکل کنند، نصرت الهی شامل؛ حال آنها خواهد شد، همچنان که در و اقعه طبس دنیا به چشم دید که خداوند به وسیله شن‌های روان آن سرافکندگی بزرگ را نصیب شیطان بزرگ کرد.

امام جمعه موقت شهرستان رشت گرامیداشت یاد و خاطره شهدا را را یک وظیفه دینی توصیف کرد و گفت: شهدا با نثار جان خویش به ما آموختند که برای دفاع از آرمان‌های‌مان باید از دنیا بگذریم .

حجت الاسلام صدیق عربانی با اشاره به وظیفه خطیر نیروهای مسلح در ایجاد امنیت روانی جامعه تصریح کرد: اینکه فرماندهی معظم کل قوا بارها در مورد نفوذ دشمن تاکید دارند، به این دلیل است که دشمن در حال حاضر به  دنبال عملیاتی کردن اهداف شوم خود از طریق نفوذ در بین اشخاص و دستگاه‌های اجرایی است و بصیرت یکی از مهمترین ابرازهای خنثی کردن توطئه دشمن است.

وی گفت:دریادلان نیروی دریایی ارتش بازوان پرتوان نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.

ارسال نظرات