جانشین فرمانده انتظامی استان لرستان گفت: ۲۳ تن برنج قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال در شهرستان الیگودرز کشف شد.
کد خبر: ۸۶۸۲۷۴۱
|
۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج و به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی استان لرستان سرهنگ علی احمدی تبار اظهار داشت: یک دستگاه کامیون حامل 23 تن برنج قاچاق به ارزش یک میلیارد و 150 میلیون ریال در الیگودرز توقیف شد.

وی افزود: مأموران ایست و بازرسی خمه الیگودرز حین کنترل محور الیگودرز - اصفهان به یک دستگاه کامیون مشکوک و آن را توقیف و در بازرسی از خودروی مذکور ، 23 تن برنج خارجی قاچاق فاقد هرگونه مجوز گمرکی را کشف کردند.

وی ارزش محموله قاچاق کشف‌شده را یک میلیارد و 150 میلیون ریال اعلام کرد و گفت: راننده متخلف با پرونده متشکله تحویل مراجع ذیصلاح شد.

باند سارقان جاده‌ای در خرم‌آباد منهدم شد

سرهنگ عباس نظری رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اظهار داشت: باند هفت نفر سارقان جاده‌ای در خرم‌آباد منهدم شد.

وی افزود: در پی وقوع سرقت‌های متعدد محموله جاده‌ای در محورهای مواصلاتی استان و اخذ شکایات مردمی مبنی بر سرقت خودرو و اموال آنان توسط باند سارقان جاده‌ای، بلافاصله پرونده در دستور کار کارآگاهان اداره عملیات ویژه آگاهی استان قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان عنوان کرد: مأموران با اقدامات فنی و اطلاعاتی موفق به شناسای پنج نفر اعضای باند مذکور و محل اختفای آنان شدند که در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

وی با اشاره به اینکه سه دستگاه خودرو سرقتی از این باند کشف و دو نفر مال‌خر نیز دستگیر شده است بیان کرد: متهمان در بازجویی‌های فنی به‌عمل‌آمده، تاکنون به 20 فقره سرقت محموله جاده‌ای، سرقت خودرو و قطعات و لوازم خودرو، البسه و پوشاک، برنج اعتراف کردند.

سارق محتویات خودرو در دورود دستگیر شد

سرهنگ هدایت اله حسنوند فرمانده انتظامی دورود اظهار داشت: سارق حرفه‌ای محتویات خودرو با 10 فقره سرقت در شهرستان دورود دستگیر شد.

وی افزود: در پی چند فقره سرقت محتویات خودرو در دورود، تیم ویژه‌ای تشکیل و تحقیقات برای شناسایی و دستگیری سارقان که عمدتاً اقدام به سرقت وجه نقد داخل خودرو می‌کردند آغاز شد.

فرمانده انتظامی دورود عنوان کرد: پس از تحقیقات گسترده و اقدامات اطلاعاتی، مأموران آگاهی موفق به شناسایی سارق شده و در عملیاتی غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

وی با اشاره به اینکه سارق تاکنون به 10 فقره سرقت محتویات داخل خودرو اعتراف کرده است، به شهروندان توصیه کرد: از حمل وجه نقد به‌جز در موارد ضروری خودداری و از رها کردن وسیله نقلیه خود در معابر حتی برای لحظه‌ای کوتاه و حتی‌المقدور از گذاشتن اشیاء قیمتی داخل اتومبیل ، خودداری کنند.

49 فقره انواع سرقت در کوهدشت کشف شد

یارالله عبدی چراغ فرمانده انتظامی کوهدشت اظهار داشت: 222 نفر سارق در شهرستان کوهدشت دستگیر و 49 فقره انواع سرقت کشف شد.

وی افزود: در راستای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی شهرستان، عوامل انتظامی طی یک ماه گذشته با رصد دقیق جرائم وپیگیری‌های مستمر انتظامی و فعالیت‌های شبانه‌روزی،گشت‌های پنهان و آشکار و کسب مجوز قضایی، طی چندین عملیات منسجم موفق به شناسایی و دستگیری 222 نفر متخلف و کشف 22 درصدی سرقت شدند.

فرمانده انتظامی کوهدشت عنوان کرد: سارقان در این راستا به 49 فقره سرقت شامل خودرو ، منزل، مغازه ، موتورسیکلت، وسایل داخل خودرو، احشام، اماکن خصوصی وسایر سرقت ها معترف شدند.

وی بیان کرد: عوامل انتظامی و اجرایی شهرستان علاوه بر کشف سرقت‌های مذکور، 102 دستگاه خودرو و موتورسیکلت متخلف را توقیف و مقادیری انواع مواد مخدر را کشف وضبط کردند.

63 دستگاه وسیله نقلیه متخلف در دلفان توقیف شد

سرهنگ علی نجات کرمی فرمانده انتظامی دلفان اظهار داشت: در راستای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در شهرستان دلفان تعداد 63دستگاه وسیله نقلیه متخلف توقیف و روانه پارکینگ شد.

وی افزود: در راستای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و برخورد با خودروها و موتورسیکلت‌سواران متخلف و مزاحم، مأموران انتظامی در‌ هفته گذشته در این شهرستان طرح‌های مختلفی را به اجرا گذاشتند.

فرمانده انتظامی دلفان با اشاره به توقیف 39 دستگاه موتورسیکلت و 24 دستگاه خودرو متخلف عنوان کرد: عدم استفاده از کلاه ایمنی، آلودگی صوتی و نداشتن مدارک شناسایی ازجمله تخلفات راکبان موتورسیکلت و سرعت و سبقت غیرمجاز، نداشتن گواهینامه و مدارک خودرو از جمله تخلفات رانندگان خودروها بوده است.

وی بابیان اینکه تحقیقات و بازجویی در مورد پرونده ادامه دارد گفت: مالکان خودروها ، نسبت به بالا بردن ضریب ایمنی و امنیتی خودروها اقدام و رانندگان خودروهای حامل بار تا حد امکان سعی کرده از خودروهای کانتینر بر برای حمل بار استفاده کنند.

ارسال نظرات