خبرهای داغ:
مجمع بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت ناحیه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی(ع) همزمان با هفته مقاومت و پیروزی در مسجد علی بن ابی طالب(ع) شهر پردیسان قم برگزار گردید.
کد خبر: ۸۶۸۲۷۹۸
|
۰۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، همزمان با هفته مقاومت و پیروزی، پیشکسوتان جهاد و شهادت، کسانی که دوران دفاع مقدس را تجربه کرده و بعد از جنگ هم به حضور در صحنه دفاع از انقلاب و انجام فعالیتهای فرهنگی و ....پرداختند، همچون فصول گذشته طی مراسمی گردهم آمدند.

در ابتدای این مراسم، امیرحسین مرادی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی(ع) طی سخنانی ابراز داشت: اگر در زمان دفاع مقدس و آزاد سازی خرمشهر این ایثار و مقاومت و ایمان به خداوند نبود ما نمی توانستیم در برابر دشمنی که از طرف 80 کشور دنیا حمایت می شد پیروز شویم و این ایمان و تقوای الهی شما و جانفشانی شهدای عزیزمان بود که دشمنان را از مقابله با جمهوری اسلامی نا امید ساخت.

وی با بیان اینکه امروز جوانان و نوجوانان می توانند از تجربیات شما پیشکسوتان جهاد و شهادت که دوران دفاع مقدس را تجربه کرده اید، استفاده نمایند، افزود: بعضی از شما امروز به فعالیتهای اقتصاد مقاومتی و تولید محصولات داخلی و ایجاد شغل برای جوانان می پردازید که ما به شما افتخار می کنیم زیرا با گذشت سال ها از دوران دفاع مقدس هنوز آن روحیه ایثار و مقاومت در شما عزیزان زنده است.

در ادامه مراسم حجت الاسلام احمدیان از مجمع جهانی اهل بیت(ع) به تشریح توطئه های دشمنان علیه انقلاب اسلامی ایران پرداخت و خاطرنشان ساخت: اگر ایمان و تقوای الهی و ولایتمداری مردم نبود، این انقلاب به پیروزی نمی رسید.

وی ادامه داد: گروه های ضد انقلاب زیادی خواستند این انقلاب را نابود سازند اما با مقاومت و ایثار و از جان گذشتگی مردم نتوانستند خدشه ای به این انقلاب وارد کنند و حتی با خیانت برخی مسئولان آن زمان مانند رئیس جمهور خائن، بنی صدر باز هم این مردم ایستادگی کردند و از انقلاب و ولایت دفاع نمودند.

وی با تاکید بر اینکه انقلاب ما بر گرفته از قیام حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) و عاشورا است، یادآور شد: این انقلاب ثمره خون پاک شهیدانی است که برای حفظ ارزشهای نظام اسلامی جان خود را تقدیم درگاه احدیت نموده اند.

احمدیان تصریح کرد: دشمنان این انقلاب دانسته اند که با جنگ سخت نمی توانند در برابر نظام بایستند لذا با ترفند جنگ نرم و تهاجم فرهنگی و نفوذ و فشارهای اقتصادی و تحریمها بر این کشور می خواهند این انقلاب را بر اندازند. وی افزود: امام این کشور رهبری دارد هوشیار و شجاع و انقلابی و مردمی با بصیرت که پشتیبان ولایت هستند و نخواهند گذاشت ارزش های انقلاب به نابودی و فراموشی کشانده شود.

وی در پایان تاکید کرد: امنیت و آرامشی که امروز ما شاهد آن هستیم مدیون فداکاری شهدا و ایثارگری جانبازان و رزمندگان اسلام است و ما باید با ادامه دادن راه شهدا، انقلاب و نظام اسلامی را به دست صاحب اصلی آن حضرت ولی عصر(عج) برسانیم.



ارسال نظرات