جوانان امروزی از چنان بصیرت و درکی برخوردارند که هزاران کیلومتر فراتر از مرزاها به دفاع از کشور و ارزش ها می پردازند.
کد خبر: ۸۶۸۲۸۸۴
|
۰۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از نمین، سرهنگ عبدی در مراسم گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر در نمین در مقایسه جوانان امروزی با جوانان هشت سال دفاع مقدس اظهار کرد: روحیه جهاد و شهادت طلبی همچنان در جوانان امروزی جاری و ساری بوده و آنها ادامه دهنده راه شهدای هشت سال دفاع مقدس هستند.

این مدافع حرم با بیان اینکه حتی جوانان امروزی از فضیلت بیشتری برخوردارند، گفت: جوانان امروز از چنان بصیرت و درکی برخوردارند که هزاران کیلومتر فراتر از مرزاها به دفاع از کشور و ارزش ها می پردازند.

وی افزود: گروه های تکفیری نزدیک به 200 سال گذشته روی کار آمده اند و بعد از تخریب بارگاه ائمه اطهار(ع) فعالیت های آنها کمرنگ شده بود که در سال های اخیر با حمایت های استکبار جهانی و سرکرده خود فروخته کشورهای همسایه به جنگ و خونریزی پرداخته اند.

یادگار هشت سال دفاع مقدس با بیان اینکه تکفیری ها در صدد آن هستند که هویت شیعیان و حتی یکایک آنها را بین ببرند، گفت: تکفیری ها و داعشی ها با حفر تونل از زیر زمین در صدد بمب گذاری در زیر حرم های ائمه اطهار و تخریب و یکسان سازی آنها با خاک هستند.

وی گفت: از لحاظ اعتقادی نمی توان نسبت به تخریب حرم های ائمه اطهار بی تفاوت بود.

وی با بیان اینکه جبهه سوریه عمق استراتژیک ایران بوده تا از ورد بحران به داخل کشور جلوگیری شود، اظهار کرد: اشغال کشورهای همسایه توسط آمریکا، و محاصره انقلاب اسلامی آخرین اقدام دشمنان برای رسیدن به اهدافشان بوده و داعش تنها برای از میان برداشتن جمهوری اسلامی ایران روی کار آمده است.







ارسال نظرات