آصفری در گفت‌وگو با «بسیج»:

دریافت‌کنندگان کمک مالی از آمریکا، کاسبان تحریم هستند

نماینده مجلس نهم گفت: ایرانی هایی که در خارج از کشور مستقر بودن و به نوعی که در سطح دیپلماسیون جایگاهی داشتند، این افراد این واسطه ها را انجام می دادند.
کد خبر: ۸۶۸۲۸۹۲
|
۰۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۳
محمدحسن آصفری نماینده سابق مجلس، درگفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج، درباره خبر کمک مالی 70 هزار دلاری یک موسسه آمریکایی از دانشگاهی که حسین موسویان در آن اشتغال دارد، به بهانه حمایت از برجام گفت: اینکه در در بحث برجام واسطه هایی در خارج از کشور کارهایی می کردند، یک امر کاملا روشن و مبین است؛ افرادی که به نوعی که در دستگاه دیپلماسی هم جایگاهی داشتند، در موضوع برجام هم کار واسطه ای را انجام می دادند.

آصفری ادامه داد: اگر کسانی در این باره پولی هم گرفته باشند، آن هم افرادی که به نوعی خودش در این پرونده دخیل بوده اند، این را ملت ایران نمی پذیرد و این یک نوع سوءاستفاده از این موضوع است و اگر چنین باشد، مطمئنا قابل قبول نیست و هیچکس موافق چنین مباحثی نخواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: چنانچه کسی در این ماجرا چنین اقدامی را انجام داده باشد و خواسته باشد از بحث برجام برای خود نمدی بدوزد، این افراد همان کاسب های تحریم هستند که سوءاستفاده و بهره گرفته اند.

آصفری با اظهار امیدواری نسبت به رد این مساله، گفت: اگر چنین چیزی صحت داشته باشد، این موضوع یک نوع سوءاستفاده است که قابل پیگیری است و دستگاه دیپلماسی ما باید در این باره پاسخگو باشد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار