تاکنون برای پروژه فاضلاب شهر نیر 68 میلیارد ریال هزینه شده و برای اتمام آن 100 میلیارد ریال نیاز است.
کد خبر: ۸۶۸۲۹۱۲
|
۰۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از نیر، علی آذرنژاد در بازدید از کمربندی شهر نیر اظهار داشت: تاکنون برای پروژه فاضلاب شهر نیر 68 میلیارد ریال هزینه شده و برای اتمام آن 100 میلیارد ریال نیاز است.

وی گفت: دو پروژه شامل کمربندی شهر نیر و پروژه فاضلاب شهری با تامین اعتبار از محل اعتبارات ملی اجرا می شود.

معاون امور عمرانی استاندار اردبیل از عمده پروژه های در حال اجرای این شهرستان را مجتمع آبرسانی های شهرستان نیر دانست و افزود: مجتمع آبرسانی شهید محمدزاده با پیشرفت فیزیکی 30 درصد و مجتمع آبرسانی شهید کسایی با 55 درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجراست.

وی با بیان اینکه با تکمیل و بهره برداری از این طرح ها مشکلات آبرسانی 40 روستا مرتفع خواهد شد اظهار کرد: مجتمع دورسونخواجه با پوشش 14 روستا، شهید محمدزاده با پوشش 18 روستا و شهید کسایی با پوشش هفت روستا هم اکنون در حال اجرا است.

آذرنژاد افزود: ساختمان اورژانس، راه ارتباطی کریق به آرموداغ و عملیات گازرسانی به 14 روستای شهرستان نیر از دیگر پروژه های اولویت دار در این شهرستان است.

وی گفت: با تخصیص بموقع اعتبارات پروژه های با پیشرفت فیزیکی بالای 50 درصد را در کوتاه ترین زمان ممکن تکمیل کرده و پروژه های عمرانی را در کارگروه فنی استانداری مطرح می کنیم تا اعتبارات خاصی به این پروژه ها اختصاص یابد.

فرماندار نیر هم در این بازدید گفت: توجه به تکمیل پروژه های عمرانی شهرستان نیر به لحاظ قرار گرفتن در ورودی استان اهمیت زیادی دارد.

مهدی احمدی بر لزوم کیفی سازی پروژه‌ها تاکید کرد و افزود: باید کیفیت را به همراه سرعت در پروژه‌ها مد نظر قرار دهیم تا به موفقیت برسیم.

فرماندار شهرستان نیر مشارکت مردم را در اجرای پروژه های عمرانی اقدام ارزشمند دانست و گفت: همکاری و همراهی دهیاران ، شوراهای اسلامی ، شهرداران و مردم سبب شد تا به رغم کمبود اعتبارات در بسیاری از پروژه های عمرانی با تدبیر و سرعت بیشتری پیش برویم.

ارسال نظرات