در تابستان 95

اردوگاه فرزندان حضرت امام (ره) نیر آماده پذیرایی از دانش آموزان

مدیر آموزش و پرورش شهرستان نیر از آمادگی کامل اردوگاه تربیتی فرزندان حضرت امام (ره) نیر در تابستان 95 خبر داد.
کد خبر: ۸۶۸۲۹۲۴
|
۰۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از نیر، همه ساله مدیریت آموزش و پرورش شهرستان نیر همسو با سیاستها و برنامه های فرهنگی تربیتی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل، در تعطیلات تابستان با هدف تقویت رشد و شکوفایی استعدادها و تمرین عملی و آسان مهارتها در یک فضای صمیمی و با نشاط برای دانش آموزان، اردوهای تربیتی به منظور غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان برگزار می کند.

در همین راستا در نشستی که بین ربعلی مظهری مدیر آموزش و پرورش شهرستان نیر با معاون و کارشناسان پرورشی آموزش و پرورش ناحیه یک اردبیل در محل مدیریت آموزش و پرورش شهرستان نیر انجام یافت؛ مقرر شد اردوگاه فرزندان حضرت امام خمینی (ره) شهرستان نیر میزبان اردوهای تابستان 95 دانش آموزان ناحیه یک اردبیل قرار گیرد.

در حاشیه این نشست، مظهری مدیر آموزش و پرورش نیراظهار داشت: با توجه به مصوبه شورای آموزش و پرورش شهرستان نیر در اردیبهشت 95، اردوگاه فرزندان حضرت امام (ره) نیر طبق سنوات گذشته با تنظیم قرارداد، با اردوهای دانش آموزی ناحیه یک اردبیل همکاری خواهد کرد.

وی افزود : دانش آموزان شهرستان نیر در طول تابستان امسال طبق برنامه ریزی بعمل آمده از این اردوگاه استفاده خواهند کرد.

اردوگاه فرزندان حضرت امام خمینی (ره) مدیریت آموزش و پرورش شهرستان نیر واقع در مسیر جاده ترانزیتی اردبیل به نیر با دارا بودن امکانات رفاهی تفریحی و مناظر زیبا و بکر، در طول سال در اختیار دانش آموزان و فرهنگیان شهرستان نیر و استان اردبیل است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار