رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان خنداب خبر داد :

افتتاح چهار مدرسه فوتبال در شهرستان خنداب

انصاری گفت : اداره ورزش وجوانان و هیات فوتبال خنداب از سال 94 تا کنون به دنبال راه اندازی مدارس فوتبال در سطح شهرستان بوده که این امر به پایان رسید
کد خبر: ۸۶۸۲۹۳۸
|
۰۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۲

خبرگزاری بسیج،مرکزی:گروه ورزشی

انصاری رئیس اداره ورزش وجوانان شهرستان خنداب با اعلام این خبر افزود : اداره ورزش وجوانان و هیات فوتبال خنداب از سال 94 تا کنون به دنبال راه اندازی مدارس فوتبال در سطح شهرستان بوده که این امر به پایان رسید

وی تصریح کرد :این مدارس درسطح شهرستان از رده سنی زیر 16 سال با مجوز هیات فوتبال استان و زیر نظر این هیات استان و شهرستان مشغول فعالیت میباشند.

انصاری ادامه داد : مدرسه فوتبال آینده سازان خنداب به مربیگری رضا مومنی با 30 نفر - مدرسه فوتبال آینده سازان شهر جاورسیان به مربیگری مهرداد معصومی با 40 نفر - مدرسه فوتبال اتحاد شراء به مربیگری عزیزاله حسینی با 20 نفر - مدرسه فوتبال مهرعلیا به مربیگری محسن قمی با 25 نفر در سطح شهرستان به تازگی کار خود را آغاز نموده اند.

وی یادآور شد : بمناسبت سوم خرداد و آزادسازی خرمشهر مسابقات فوتسال زیر 16 سال در سالن ورزشی شهدای جاورسیان با نام جام شهید مهری پور برگزار شد که در پایان تیم گازران مقام اول و تیم های شهدای خنداب و شهدای جاورسیان به ترتیب عناوین دوم و سوم را از آن خود کردند.

انصاری ادامه داد : بمناسبت آزادسازی خرمشهر و ترویج ورزش همگانی همایش بزرگ پیاده روی خانواده در روز جمعه مورخ 7/3/95 راس ساعت 7 صبح در شهر خنجین تحت عنوان حرم تا حرم با شعار ورزش آری ،اعتیاد هرگز از امامزاده ذوالفقار شهر خنجین بسمت امامزاده عبدالله برگزار خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد : به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر و سوم خرداد کارگاه آموزشی تغذیه و روانشناسی با حضور دکتر بهرامی نکو رئیس هیات پزشکی ورزشی شهرستان خنداب در روز پنجشنبه 13خرداد درشهرستان خنداب برگزار می گردد.

انصاری گفت : بمناسبت سوم خرداد و ازادسازی خرمشهر مسابقات فوتسال چهار جانبه درشهر جاورسیان در بخش پیشکسوتان برگزار شد و در پایان تیم های پیشکسوتان جاورسیان(الف) ، فرهنگیان و پیشکسوتان جاورسیان (ب) به ترتیب مقام های اول تا سوم را به دست آوردند.

رئیس اداره ورزش وجوانان شهرستان خنداب از به ثبت رسیدن دومین سمن و سازمانهای مردم نهاد شهرستان خبرداد و افزود : این سمن از بانوان شهرستان خنداب در راستای کاهش آسیب های اجتماعی از جمله (اعتیاد-طلاق-ازدواج ....) درشهرستان فعالیت خواهد کرد که پس ازدو ماه با سیر مراحل قانونی کار ثبت آن به انجام رسید و نام این سمن را آتیه جوانان سرزمین آفتاب بمی باشد که امیدواریم در شهرستان شاهد گسترش و توسعه سازمانهای مردم نهاد درشهرستان باشیم و انشا الله تا پایان سال 2 سمن دیگر افتتاح میگردد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار