پایگاه امام حس عسکری (ع) خوزستان برای ششمین سال متوالی اقدام به توزیع کتاب با موضوعات مهدویت بین رده سنی کودکان و نوجوانان و جوانان نموده است .
کد خبر: ۸۶۸۳۰۰۲
|
۰۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۷

به گزارش سرویس بسیج مساجد و محلات خبرگزاری بسیج، پایگاه امام حس عسکری (ع) خوزستان برای ششمین سال متوالی اقدام به توزیع کتاب با موضوعات مهدویت بین رده سنی کودکان و نوجوانان و جوانان نموده است . عبدالمهدی کوپایی جانشین پایگاه امام حسن عسکری (ع) حوزه حمزه شهرستان دزفول استان خوزستان در این باره گفت: طبق سنت هرساله پایگاه که امسال ششمین سال آن بوده اقدام به توزیع کتاب با موضوعات مهدویت بین رده سنی کودکان و نوجوانان و جوانان نمودیم .

وی افزود : با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی به اهمیت موضوع کتاب و فرهنگی آن این اقدام صورت گرفته در این کار فرهنگی تعداد سیصد کتاب در رده سنی کودکان ودویست کتاب در سایر رده های سنی توزیع شد.

 وی ادامه داد : پس از بررسی  و کارشناسی های متعدد این کتاب ها تهیه شد و بصورت هدفمند  بین کودکانی که در حال عبور با خانواده های خود بودند با بسته بندی های زیبا به آنها اهدا شد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: کتاب های با موضوع مهدویت بین همسایگان و مغازه داران اطراف مسجد جهت ارتباط بیشتر و عرض  تبریک عید نیمه شعبان توزیع شد .


ارسال نظرات