فرمانده تیپ مردم پایه 71 روح الله گفت:

خرمشهر بارزترین مصداق وعده‌های خداوندی در نصرت مدافعان دفاع از مظلومان

فرمانده تیپ مردم پایه 71 روح الله گفت: خرمشهر بارزترین مصداق وعده‌های خداوندی در نصرت مدافعان دفاع از مظلومان واقعی است که در تاریخ جمهوری اسلامی ایران نگاشته و جاودان شد.
کد خبر: ۸۶۸۳۰۲۲
|
۰۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۹
به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی، سرهنگ پاسدار علیرضا داودآبادی در گردهمایی رزمندگان دوران دفاع مقدس شهر زاویه که با حضور جانبازان، رزمندگان و ایثارگران دوران دفاع مقدس و با حضور بسیجیان در مسجد امام رضا(ع) این شهر برگزار شد با اشاره به سالروز آزادسازی خرمشهر اظهار داشت: در نخستین ماه‌هایی که جنگ بر ملت ایران تحمیل شده بود مشکلات بسیاری پیش روی نظام و نهال نو رسیده انقلاب اسلامی بود.

وی افزود: در چنین شرایط دشواری که رژیم بعث عراق با حمایت‌های شرق و غرب به کشور ما یورش آورده بود ملت ایران با اتکا به قدرت الهی فرمان رهبر خود را لبیک گفتند و راهیی جبهه های حق علیه باطل شدند.

فرمانده تیپ مردم پایه 71 روح الله تصریح کرد: با وجود مقاومت مردم خرمشهر، مقاومت 34 روزه‌ای که با دست خالی رقم خورد شاهد حضور نیروهای مسلح سپاه، ارتش و بسیج بودیم که پس از گذشت یک سال و نیم در نهایت موفق شدند در عملیات‌بیت‌المدقس بزرگترین حماسه تاریخ جنگ تحمیلی را رقم بزنند.

سرهنگ پاسدار داودآبادی با اشاره به مقاومت و ایثارگری رزمندگان اسلام در طول سال‌های دفاع مقدس گفت: آزاد سازی شهر خرمشهر در عملیات بیت‌المقدس از جمله بزرگترین پیروزی‌های نیروهای نظامی و حماسه بزرگ ملت ایران در برابر دشمن بعثی و استکبار جهانی بود.

وی در ادامه گفت: حماسه آزاد سازی خرمشهر برای دشمنان انقلاب اسلامی درس عبرتی بود که دیگر هیچ گاه به فکر تجاوز به این سرزمین نباشد و اندیشه تعرض به این ملت مقاوم را از ذهن خود دور کنند، مقاومتی که معادلات سیاسی و نظامی دنیا را برهم زد و جایگاه قدرت و استقلال ایران را در جهان تثبیت کرد.

فرمانده تیپ مردم پایه 71 روح الله در پایان خاطرنشان کرد: خرمشهر مصداق بارزترین وعده‌های خداوندی در نصرت مدافعان دفاع از مظلومان واقعی است که علیرغم موانع متعدد و گوناگون نظامی فرزندان قهرمان ایران، در عملیات بسیار پیچیده بیت‌المقدس، خرمشهر را به آغوش وطن برگرداندند.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
آخرین اخبار