خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه امام صادق(ع) شهرستان آبیک:

تنها راه پیروزی و رمز ماندگاری انقلاب استقاومت در راه مستقیم است

فرمانده سپاه ناحیه امام صادق(ع) شهرستان آبیک با تأکید بر اینکه اگر قرار باشد یک فتح خرمشهر دیگری رقم بزنیم تنها راه پیروزی و رمز ماندگاری انقلاب استقاومت در راه مستقیم است و تنها راه آن در راه ولایت حرکت کردن است.
کد خبر: ۸۶۸۳۰۶۰
|
۰۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، همایش بزرگداشت رزمندگان و ایثارگران شهرستان آبیک در مسجد ولیعصر(عج) با حصور مسئولین شهرستان آبیک و مردم شریف آبیک برگزار شد.

حمزه برین فرمانده سپاه ناحیه امام صادق(ع) شهرستان آبیک در این همایش با تأکید بر اینکه سوم خرداد یک معجزه بود، گفت: صدامی که در روزهای اول انقلاب که سعی داشت سه روزه به تهران دست پیدا کند و با همین عقیده وارد مهران شد، به همت دلیل مردان خرمشهر این وعده ۳۵ روز به عقب انداخت و این وعده را پوشالی کرد.

وی افزود: اگر جنگی به خانه کشیده شود؛ مردم ایران با جان و مالشان در میدان حاضر می‌شود و امروز با بعد از گذشت این همه مدت به این حرکت‌ها افتخار می‌کنیم و از آن روز با افتخار یاد می‌کنیم و به آن می‌بالیم.

فرمانده سپاه ناحیه امام صادق(ع) شهرستان آبیک با بیان اینکه انقلاب اسلامی تجربه درس‌های اسلام و مقاومت است که در مقابل دژخیمان ایستادگی می‌کنند و امروز ما در صحنه مبارزه ایستادگی می‌کنیم، عنوان کرد: امروز ما باید از سوم خرداد درس ایستادگی بگیریم و به دشمن اجازه نفوذ و زیاده‌روی ندهیم.

این مسئول با اشاره به پدران و مادرانی که آن روز در برای نجات خرمشهر فرزندان خود را برای بقای انقلاب و آزادسازی خرمشهر فدا کردند، خاطرنشان کرد: ما باید در راستای حفظ خون شهدا حرکت کنیم و نگذاریم که خون این شهدا پایمال شود.

برین با تأکید بر اینکه اگر قرار باشد یک فتح خرمشهر دیگری رقم بزنیم تنها راه پیروزی و رمز ماندگاری انقلاب استقاومت در راه مستقیم است و تنها راه آن در راه ولایت حرکت کردن است، تصریح کرد: امروز ما باید در صراط ‌المستقیم حرکت کنیم و از راه ولایت و رهبری جدا نشویم.

وی عنوان کرد: اگر دیروز رزمندگان ما سوم خرداد را رقم زدند امروز وظیفه ماست که در اقتصاد بدون تکیه به شرق و غرب و مادیات دنیوی و با تکیه بر اعتقاد و نیروی انسانی داخلی این سوم خرداد را رقم بزنیم و به پیروزی دست پیدا کنیم و با این اقدام خود در راستای اهداف انقلاب حرکت کنیم.

فرمانده سپاه ناحیه امام صادق(ع) شهرستان آبیک با بیان اینکه امروز که ما در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی مشکل داریم تنها راه آن تکیه به خداوند است، اظهار داشت: تکیه به خداوند و نیروی ایمان یکی از عوامل اصلی آزادسازی خرمشهر بود که دست خالی جلوی تمامی قدرت‌های شرق و غرب ایستادگی کردند.

برین در پایان همایش با تأکید بر اینکه امروز ما باید در راه دفاع از ولایت پیشرو باشیم و حامی ولایت باشیم، متذکر شد: برای اینکه بتوانیم در راستای اهداف شهدا، امام راحل و اسلام حرکت کنیم باید پشتیبان ولایت‌فقیه باشیم و همواره در راستای اجرای فرامین این مقام حرکت کنیم و هیچ گاه پشت معظم‌له را خالی نکنیم.

6001/پ30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار