عضو کمیسیون عمران مجلس نهم در گفتگو با «بسیج»:

دولت یازدهم نتوانست کوچکترین طرحی در حوزه مسکن را اجرا کند

نماینده مردم سمنان در مجلس نهم گفت: دولت یازدهم در سه سال فعالیت خود نتوانست کوچکترین طرحی برای تأمین نیاز مسکن مردم و خروج بازار مسکن از رکود ارایه دهد.
کد خبر: ۸۶۸۳۰۸۰
|
۰۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۷
علیرضا خسروی عضو کمیسیون عمران مجلس نهم در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، با اشاره به نارضایتی متقاضیان مسکن مهر پردیس، اظهار داشت: متأسفانه وزارت راه و شهرسازی در سه سال فعالیت دولت یازدهم با بی رقبتی و بی میلی کار تکمیل پروژه های مسکن مهر را پیش برد که این قضیه در پروژه مسکن مهر پردیس با افزایش قیمت های غیرقانونی نیز همراه بود.

وی با اشاره به پیگیری های مکرر کمیسیون عمران مجلس نهم برای تسریع در تکمیل طرح مسکن مهر، افزود: رسانه ها باید این موضوع را داغ نگه دارند تا مجلس دهم نیز پیگیر مطالبات مردم در بخش مسکن باشند و دولت نیز نتواند به راحتی از بار مسؤولیت خود شانه خالی کند.

نماینده مردم سمنان در مجلس نهم با بیان اینکه دولت نتوانست بخش مسکن را مدیریت کند، تصریح کرد: دولت یازدهم در سه سال فعالیت خود نتوانست کوچکترین طرحی برای تأمین نیاز مسکن مردم و خروج بازار مسکن از رکود ارایه دهد.

وی ادامه داد: اگر شما اظهارات و وعده های رئیس جمهور و وزیر راه و شهرسازی در خصوص مسکن را جمع آوری و بررسی کنید، متوجه می شوید که هیچکدام عملیاتی نشده اند؛ مگر یک مسئول چه مقدار برای برای تحقق وعده هایش زمان دارد؟ مردم تا چه زمانی باید شاهد خلف وعده های مضر دولتمردان باشند؟

ارسال نظرات
آخرین اخبار