خبرهای داغ:
به گزارش خبرگزاری بسیج ، حجت الاسلام والمسلمین ابوالفضلی امام جمعه موقت بجنورد در جشن بزرگ انتظار در مسجد جامع آشخانه گفت: اعتقاد به منجی و نجات دهنده ای که دنیا را پر از عدل و داد کند منحصر به شیعه نیست.
کد خبر: ۸۶۸۳۰۸۳
|
۰۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۴

    وی ادامه داد: تمامی ادیان و مذاهبی که بر روی کره زمین هستند اعتقاد دارند که روزی نجات بخش آنها خواهد آمد تا دنیا را از ظلم و فساد پاک کند.

امام جمعه موقت بجنورد خاطرنشان کرد: اگر می خواهیم ظهور را به معنی واقعی آن درک کنیم باید دل از دنیا و ظواهر آن بکنیم و قلب خود را مالامال از محبت نسبت به بقیه الله الاعظم کنیم. برای درک واقعی ظهور باید از دنیا و ظواهر آن دل کند.

 ابوالفضلی تصریح کرد: همه ادیان به نحوی آمدن منجی را خبر داده اند ،یهودیت،مسیحیت معتقدند که روزی عیسی مسیح (ع) برای نجات آن ها خواهد آمد.

امام جمعه موقت بجنورد اظهار کرد: همه مسلمین می گویند روزی مهدی موعود (عج) خواهد آمد و این موضوع در میان شیعه و سنی مشترک است .

وی ادامه داد: 567 حدیث از اهل سنت درباره مهدی موعود(عج) نقل شده است که او خواهد آمد ودنیا را نجات می دهد.

 ابوالفضلی بیان داشت: شیعه معتقد است امام زمان (عج) از نسل مولا علی (ع) و حضرت زهرا (س) است که اهل سنت نیز به این موضوع اذعان دارد.

وی ادامه داد: تنها تفاوت میان شیعه وسنی  در مورد امام زمان (عج) این است که اهل سنت معتقدند ایشان هنوز به دنیا نیامده و نام پدر ایشان عبدا... است.

 ابوالفضلی تصریح کرد: دشمن سعی داشت امام زمان (عج) را در زمان کودکی به ایشان صدمه بزند اما با خواست و مشیت پروردگار این اتفاق نیفتاد.

امام جمعه  موقت بجنورد خاطرنشان کرد: اگر می خواهیم  ظهور را به معنی واقعی آن درک کنیم باید دل از دنیا و ظواهر آن بکنیم و قلب خود را مالامال از محبت نسبت به بقیه الله الاعظم کنیم.

   درادامه این مراسم ازشرکت کنندگان پذیرایی (شربت وشیرنیی )درپایان به جوانانی که نام مبارکشان مهدی ،نرگس والقاب آنحضرت بود جوایزی اهدا شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها