روی خط مقاومت؛

نوری ها در حمایت از مدافعان حرم به میدان آمدند

مردم ولایتمدار نور با راهپیمایی حماسی ضمن اعلام پشتیبانی مردم نور از مدافعان حرم، انزجار خود را از استکبار جهانی اعلام کردند.
کد خبر: ۸۶۸۳۱۵۲
|
۰۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، اجتماع بزرگ حمایت از جبهه مقاومت و مدافعان حرم همراه با راهپیمایی حماسی، با حضور گسترده مردم انقلابی، بسیجیان غیور و مسؤولان شهرستانی در این شهرستان برگزار شد.

در این تجمع بزرگ که با راهپیمایی نیروهای ویژه گردان امام حسین(ع)، بسیجیان پایگاه‌های محلات و اقشار، بسیج جامعه زنان همراه بود، شرکت‌کنندگان از میدان فیضیه مقابل مصلی نماز تا میدان امام(ره) نور با شعارهای لبیک یا زینب(س)، الله اکبر، لبیک یا حسین(ع) و مداحی در وصف شهدای کربلا به ویژه سالار شهدا امام حسین(ع) و شهیدان مدافع حرم به ویژه شهدای مدافع حرم مازندرانی و مدافع حرم شهرستان نور، فضای شهر را معطر به عطر شهیدان، کربلایی کردند.

در پایان راهپیمایی نیز بیانیه مشترک آحاد مردم ولایت‌مدار مازندران در حمایت از محور مقاومت و گرامی‌داشت شهدای مدافع حرم قرائت شد، سپس حاضران در راهپیمایی با استقبال پرشور و بی‌نظیر پای طوماری را که برای حمایت از محور مقاومت و اعلام آمادگی برای حضور در جبهه‌های مقاومت تا پیروزی نهایی آماده شده بود را امضا کردند.


انتهای پیام/ت

ارسال نظرات
پر بیننده ها