این دانشجوی بورسیه گفت: آقای محمود صادقی درست در روز 4خرداد که آقای صدیقی آن مصاحبه افتضاح را انجام داده بود و بدون اینکه حکمی صادر شود دانشجویان را متهم به تقلب و غیرقانونی بودن بورسیه کرده بود این کار تکرار کرد و دانشجویان بورسیه را غیرقانونی خواند.
کد خبر: ۸۶۸۳۱۶۴
|
۰۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۶
یکی از دانشجویان بورسیه در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج در واکنش به گفتگوی دیروز محمود صادقی منتخب مردم تهران با خبرگزاری فارس مبنی بر غیرقانونی بودن تمامی 3700 بورسیه‎ تصریح کرد: بعد از بیانات مقام معظم رهبری که فرمودند ظلم به دانشجویان بورسیه خلاف اخلاق، تدبیر و خلاف قانون بود؛ آقای صادقی که اولین دوره نمایندکی خود در مجلس دهم را تجربه خواهد کرد مجددا جسارت کرده و بیان داشته که تمام دانشجویان بورسیه غیرقانونی هستند بدون اینکه دادگاهی تشکیل شده باشد و یا قاضی حکم داده باشد.

این دانشجوی بورسیه در ادامه بیان کرد: آقای صادقی درست در روز 4خرداد که آقای صدیقی آن مصاحبه افتضاح را انجام داده بود و بدون اینکه حکمی صادر شود دانشجویان را متهم به تقلب و غیرقانونی بودن بورسیه کرده بود این کار تکرار کرد و بورسیه 3700 دانشجو را غیرقانونی خواند.

وی عنوان کرد: آقای صادقی که زمانی مدیرکل بازرسی وزارت علوم بود، چرا آن موقع که این مسئولیت را داشت در همین زمینه اظهارنظر نکرد؟

این دانشجوی بورسیه در ادامه تصریح کرد: اکنون او به عنوان سخنگوی دیوان محاسبات صحبت کرده و این سوال مطرح است که چه ارتباطی به او دارد که بعد از دوسال به خودش اجازه دهد چنین اظهاراتی را انجام دهد و بگوید دیوان محاسبات در سال 90-91 برای بورسیه‌ها پرونده تشکیل داده بود؛ این درحالی است که دادستان دیوان محاسبات نیزاین موضوع را کاملا تکذیب کرد.

این دانشجوی بورسیه در خاتمه خاطرنشان کرد: درخصوص نشر اکاذیبی که توسط آقای صادقی صورت گرفته با حضور در دادسرای فرهنگ و رسانه از شخص آقای صادقی در دادسرا شکایت کردیم.

وی گفت: دیگر شکایات دانشجویان بورسیه از اتهام زنندگان به دانشجویان نیز به دادسرای فرهنگ و رسانه ارجاع شده بود که تاکنون نیز این پرونده ها به نتیجه نهایی نرسیده است.

به گزارش خبرگزاری بسیج، محمود صادقی جایگاه مدیرکل بازرسی وزارت علوم را طی ماه‌های گذشته بر عهده داشت.
ارسال نظرات