خبرهای داغ:
مدیر حوزه علمیه سیدالشهدا خرمشهر با بیان اینکه بهائیت یک بازی سیاسی علیه اسلام است، گفت: هدف بهائیت تفرقه‌اندازی میان جوامع اسلامی و مسلمانان است.
کد خبر: ۸۶۸۳۱۶۷
|
۰۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۰

حجت‌الاسلام نصر حمادی امروز در گفت‌‌وگو با خبرنگار  بسیج، در خرمشهر، در رابطه با فرقه ضاله بهائیت اظهار کرد: هدف از تأسیس و روی کار آمدن بهائیت این است که در میان جوامع اسلامی و مسلمانان تفرقه ایجاد شود.

وی ادامه داد: کسانی که به بهائیت روی می‌آورند، بعد از آن به رژیم غاصب صهیونیستی هم تمایل پیدا می‌کنند، هیچ مسلمانی بهائیت را نمی‌پذیرد و آن را با دیده بد نگاه می‌کند.

مدیر حوزه علمیه سیدالشهدا خرمشهر گفت: متأسفانه تلاش‌هایی توسط برخی افراد فریب خورده در حال جریان است که فرقه بهائیت تقویت شود، البته این تلاش از قبل انقلاب هم بود، بهائیت از لحاظ مالی و تشکیلاتی قوی و توانمند است.

وی با اشاره به واکنش‌ها به دیدار فائزه هاشمی با ایادی فرقه ضاله بهائیت متذکر شد: متدین‌ها و کسانی که عاشق وطن و کشورشان هستند این دیدار فائزه هاشمی را بر نمی‌تابند، چون بهائیت یک بازی سیاسی علیه اسلام به ویژه نظام جمهوری اسلامی ایران است.

حمادی خاطرنشان کرد: با وجود اینکه تمام علما در رابطه با دیدار فائزه هاشمی با بهائیت واکنش نشان داده‌اند اما این خانم حاضر به اعتراف اشتباه خود نیست، و این نگرانی را به وجود آورده است که مبادا این دیدار تنظیم و هماهنگ شده بود.

وی عنوان کرد: باید به این رفتار و دیدار فراتر از یک ملاقات عادی نگاه کرد، چون که شخصی با بهائیت ارتباط برقرار کرده که در سیاست بازیگر است.

مدیر حوزه علمیه سید الشهدا اذعان کرد: دشمن به دنبال تشکیل یک جریان است و باید مقابل این جریان ایستاد و کشور را از فضای تشنج خارج کرد.

وی در پایان گفت: بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب باید هدایت فکری و دینی در کشور صورت بگیرد و بصیرت جامعه افزایش پیدا کند تا با اطمینان کامل به چنین اشتباهاتی پی برده شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها