خبرهای داغ:
بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران در بیانیه‌ای:

انتخاب آیت الله جنتی برای بستن دریچه‌های نفوذ غیرانقلابی‌ها است

بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران در بیانیه‌ای در خصوص انتخاب آیت الله جنتی به ریاست خبرگان نوشت: این ترکیب رای نشان از بصیرت انقلابی اعضای مجلس خبرگان و دقت نظر در بستن دریچه‌های نفوذ غیرانقلابی‌ها به جایگاه‌های مهم حکومتی است.
کد خبر: ۸۶۸۳۲۲۳
|
۰۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۵
به گزارش خبرگزاری بسیج، بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران در بیانیه‌ای ضمن قدردانی از اعضای خبرگان رهبری، ابزار امیدواری کرد  که با اینگونه انتخاب های آگاهانه، خدمات مجلس خبرگان در این نظام انقلابی مستدام و برکات آن روز افزون باشد. 

متن بیانیه به شرح زیر است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

وَمَا جَعَلَهُ اللّهُ إِلاَّ بُشْرَى وَلِتَطْمَئِنَّ بِهِ قُلُوبُكُمْ وَمَا النَّصْرُ إِلاَّ مِنْ عِندِ اللّهِ إِنَّ اللّهَ عَزِيزٌ حَكِيمٌ ﴿۱۰﴾

و اين [وعده] را خداوند جز نويدى [براى شما] قرار نداد و تا آنكه دلهاى شما بدان اطمينان يابد

و پيروزى جز از نزد خدا نيست كه خدا شكست ناپذير [و] حكيم است.
 سوره انفال ایه ۱۰

 

پس از گذشت ۳۸ سال از عمر با برکت انقلاب اسلامی ایران، لحظه ای نبوده است که دشمنان این نظام مقدس در فکر نفوذ، انحراف یا توقف مسیر این سیل خروشان نباشد. اما همواره با درایت و تیزبینی رهبران و مسئولان دلسوز کشور، جمهوری اسلامی این خطرات را پشت سر گذاشته و خواهد گذاشت.


اما امروز در میان تلاش گسترده جریان های غیر انقلابی، انحرافی و بیگانه جهت مقطوع کردن جریان انقلابی کشور، خبر انتخاب آیت الله العظمی احمد جنتی با اکثریت آرا به سمت ریاست مجلس خبرگان رهبری بسیار مایه خوشحالی، خرسندی و امیدواری است.


نتیجه انتخابات ریاست مجلس خبرگان رهبری نشان از عزم جدی و اراده مصمم مسئولین کشوری در تخطئه جریانی غیرانقلابی است که تحت حمایت آشکار و نهان استکبار مدتی است با نفوذ در جایگاه های دولتی موجب کندی حرکت و ایجاد انحراف در آرمان های امام و انقلاب شده است.


 این ترکیب رای نشان از بصیرت انقلابی اعضای مجلس خبرگان و دقت نظر در بستن دریچه های نفوذ غیر انقلابی ها به جایگاه های مهم حکومتی است.


ضمن قدردانی از اعضای خبرگان رهبری، امید است که با اینگونه انتخاب های آگاهانه، خدمات مجلس خبرگان در این نظام انقلابی مستدام و برکات آن روز افزون باشد.
و من الله توفیق
بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار