فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه ارتقاء مجموعه حفاظت از شخصیت هاو دژبان ناجا از اولویت ها است، گفت: مبنای فعالیت های نیروی انتظامی قانون مداری و وظیفه شناسی است.
کد خبر: ۸۶۸۳۲۲۵
|
۰۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۴
به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار حسین اشتری در دومین گردهمایی حفاظت از شخصیت ها و دژبان ناجا با گرامیداشت سالروز فتح خرمشهر اظهار کرد: فتح خرمشهر نقطه عطف دوران دفاع مقدس بود.

وی با اشاره به فرمایش حضرت امام خمینی (ره) که خرمشهر را خدا آزاد کرد، افزود: در جنگ تحمیلی همه ابرقدرت ها حامی صدام بودند و علیرغم مجهز بودن ارتش عراق در این جنگ، رزمندگان اسلام با توسل و توکل و پیروی از ولایت فقیه به پیروزی رسیدند.

فرمانده نیروی انتظامی بیان کرد: امنیت مطلوب کشور حاصل جانفشانی های رزمندگان اسلام است و باید با پیروی از ولایت فقیه و رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله امام خامنه ای قدردان این امنیت باشیم.

سردار اشتری در ادامه با تقدیر از دست اندرکاران برگزاری این همایش، عنوان کرد: آموزش یکی از اولویت های سازمان و این مهم در ارتقاء مهارت های علمی و عملی کارکنان بسیار موثر است.

وی افزود: آموزش در مجموعه حفاظت از شخصیت ها و دژبان ناجا نیز باید جزء محورهای اساسی باشد.

سردار اشتری آشنایی با موارد قضائی و قانونی را نیز مورد تأکید قرار داد و افزود: این مجموعه یک مجموعه انسان محور است هر چند بکارگیری تجهیزات نوین نیز در این بخش حائز اهمیت است.

وی ادامه داد: بکارگیری تجهیزات جدید در این مجموعه در دستور کار قرار دارد و اینکه برای حفاظت از شخصیت ها چه ابزارهای نوینی لازم است باید نیازسنجی دقیق و علمی شود.

سردار اشتری با اشاره به اهمیت صیانت و حفاظت از برگزاری اجلاس ها و همایش ها، تأکید کرد: باید در این زمینه ها با آمادگی کامل ورود و در گامی جلوتر از تهدیدها و چالش ها حرکت کنیم.

فرمانده نیروی انتظامی تأکید کرد:  اقدامات مجموعه حفاظت از شخصیت ها و دژبان ناجا یک کار تخصصی، دانش بنیان، علمی، انسان محور و در بخشی تجهیزات محور است؛ لازم است در این حوزه هر روز گام های رو به جلو و مثبتی برداشته شود.

وی خاطرنشان کرد: ارتقاء این مجموعه نیازمند فعالیت های تحقیقاتی و پژوهشی، مطالعات تطبیقی با کشورهای دیگر و رصد و شناسایی امکانات روز است.

وی با بیان اینکه شناسایی تهدیدها بسیار مهم است، گفت: استفاده از تجربه پیشکسوتان در این عرصه نیز کارآمد است.

فرمانده نیروی انتظامی تأکید کرد: باید در حوزه حفاظت از شخصیت ها، اجلاس ها، مراسم ها، مقوله رفع تهدیدها دست برتر بر دنیا باشیم و در این حوزه به تعالی و ایداه آل ها برسیم.

سردار اشتری با اشاره به اینکه در این مجموعه استعدادهای شایسته ای وجود دارد ، گفت: اگر مبنای فعالیت هایمان علمی، اصولی و براساس بکارگیری دانش و تجهیزات موثر باشد می توانیم در این حوزه شاهد ثبت و برتر باشیم.

وی، ارتقاء مجموعه حفاظت از شخصیت ها و دژبان ناجا را از اولویت های این سازمان برشمرد و افزود: درصدد هستیم این مجموعه را از نظر ساختاردهی، تجهیزات و آموزش ، ارتقاء دهیم.

سردار اشتری خطاب به کارکنان مجموعه حفاظت از شخصیت ها و دژبان ناجا، مطرح کرد: حرکت در چارچوب قوانین و مقررات مبنای فعالیت های نیروی انتظامی به شمار می آید.

وی با تأکید بر لزوم وظیفه شناسی در تمام حوزه ها تأکید کرد: در این مجموعه نیز با حفظ شأن و جایگاه نیروی انتظامی باید گام برداریم و به ایفای نقش بپردازیم.

سردار اشتری عنوان کرد: اقدامات مجموعه حفاظت از شخصیت ها و دژبان ناجا یک فعالیت ارزشی و خداپسندانه و در راستای صیانت از امنیت است.

فرمانده ناجا در خاتمه گفت: وظیفه ما سربازی ولایت است و باید برای پیشبرد اهداف انقلاب تلاش مضاعف کنیم.

ارسال نظرات