خبرهای داغ:
آن چه پیش رو دارید، فیلمی است کوتاه از لحظاتی که جمعی از رزمنده‌گان «لشکر فاطمیون» در کنار شهید «صدرزاده»(نفر اول از چپ) شعری زیبا را با هم زمزمه می کنند
کد خبر: ۸۶۸۳۲۳۳
|
۰۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۱
به گزارش خبرگزاری بسیج،  «مصطفی صدرزاده» (یا «بدرزاده»، با نام جهادی «سید ابراهیم») به تاریخ 19 شهریور 1365 شمسی، در «شوشتر» متولد شد. خانواده ی او مدتی بعد به استان تهران و شهرستان «شهریار» نقل مکان کردند. وی از بسیجیان «شهریار» (منطقه‌ی «کهنز») بود که به رغم مخالفت ها و ممانعت های فراوان، با زحمت و سختی بسیار، از طرق، «لشکر فاطمیون» به عازم میدان نبرد در «سوریه» شد. شجاعت و مهارت چشمگیر او به سرعت «ابوحامد» (فرمانده وقت «فاطمیون») را متقاعد کرد که فرماندهی یکی از گردان های خط شکن خود را به وی واگذار نماید. به این ترتیب، «سید ابراهیم» فرمانده و رفیقِ رزمندگان «گردان عمار» شد و در دلِ بسیجیانِ افغانستانی، برای خود قصری آباد بنا کرد.

این سردارِ فاطمی، سرانجام پس از چند سال دفاع از حرمِ بانوی مقاومت، حضرت زینب کبری(سلام الله علیها)، به تاریخ 1 آبان 1394 شمسی (روز تاسوعای حسینی) طی «عملیات محرم» در نبردی رویارو با «مزدوران سعودی» و «پیروان اسلام آمریکایی» بال در بال ملائک گشود.
آن چه پیش رو دارید، فیلمی است کوتاه از لحظاتی  که جمعی از رزمنده‌گان «لشکر فاطمیون» در کنار شهید «صدرزاده»(نفر اول از چپ) شعری زیبا را با هم زمزمه می کنند. در فیلم، شهید «سید مجتبی حسینی» هم دیده می شود(نفر اول از راست):

روحمان با یادش شاد
هدیه به روح بلندپروازش صلوات
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

برای دریافت فیلم، روی تصویر کلیک کن
فیلم/
منبع: مشرق
ارسال نظرات
پر بیننده ها