خبرهای داغ:
آیت الله عابدینی نماینده ولی فقیه در استان قزوین در دوره آموزشی روشنگری فرهنگی در دانشگاه پیام نور قزوین به بصیرت و عقلانیت در فهم علوم قرآنی تاکید کرد.
کد خبر: ۸۶۸۳۲۵۷
|
۰۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۱

 به گزارش خبر گزاری بسیج در قزوین،آیت الله عابدینی نماینده ولی فقیه در استان قزوین در همایش مروجین شبکه روشنگری فرهنگ بسیج بیان کرد: جامعه باید در همه امور خدا را بندگی کند و هر وقت ما به این سمت حرکت کنیم می توانیم به سمت درست اسلامی شدن جامعه قدم برداریم.

 وی گفت: کسانی که از صمیم قلب پیام های خداوند را به مردم می رسانند و احکام قرآن را زنده نگه می دارند خداوند رحمت خود را شامل این افراد می کند.

نماینده ولی فقیه دراستان قزوین عنوان کرد: باید برای اجرای احکام از خود شروع کنیم و سپس مردم را به انجام نیکویی ها ترویج کنیم، در غیر این صورت نتیجه عکس خواهد داد.

آیت الله عابدینی با بیان اینکه در قرآن سفارش شده است آنچه را می‌گوئید خود بدان عمل کنید] خاطرنشان کرد: مشکل بسیاری از ما این است که به عمق مسایل دینی توجه  نمی کنیم و به طور سطحی به معنای قرانی می‌نگریم و بصیرت لازم را در بسیاری از موارد نداریم.

این مسئول در خاتمه متذکر شد: بصیرت لازم را در بسیاری هدف اصلی قران عبادت و بندگی است ،عدالت در عرصه های جهانی باید به عنوان یک هدف قرار گیرد و با مد نظر قرار دادن عرصه فرهنگی این کار را در همه عالم پیاده کنیم.

1002/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها