خبرهای داغ:
بیانیه مجمع عالی بسیج شهرستان طبس:

مسئولین از پرداختن به مسائل حاشیه‌ای که جز تفرقه و نفاق دستاوردی ندارد؛ بپرهیزند

مجمع عالی بسیج شهرستان طبس طی بیانیه‌ای اعلام کرد: مسئولین، نخبگان و خواص از مسائل حاشیه‌ای که جز تفرقه و نفاق هیچ دستاوردی برای شهرستان ندارد بطور جدی پرهیز نمایند.
کد خبر: ۸۶۸۳۲۷۰
|
۰۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، مجمع عالی بسیج شهرستان طبس به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر بیانیه‌ای منتشر کرد که در آن آمده است: خداوندمتعال را شاکریم که توفیقی عنایت کرد تا بتوانیم در سالی که به تدبیرعالمانه وحکیمانه رهبرفرزانه وعزیزمان و فرماندهی معظم کل قوا به نام سال اقتصاد مقاومتی ، اقدام وعمل نامگذاری شده و در ایام الله نیمه شعبان وسوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر قهرمان اولین مجمع بسیج شهرستان طبس را در سال ۱۳۹۵برگزار نماییم.

مجمع بسیج شهرستان طبس متشکل از کلیه اقشار بسیج ، نخبگان وفرهیختگان شهرستان با بکارگیری کارگروه‌های مختلف و برگزاری جلسات متعدد هم اندیشی به دنبال راهکارهای اجرایی و عملیاتی جهت تحقق فرامین مقام عظمای ولایت در جهت تحقق جامعه اسلامی می باشد بر همین اساس اهم مواضع ، دیدگاه‌ها و تصمیماتی که برای تحقق فرمایشات رهبر معظم انقلاب بویژه در عرصه اقتصاد مقاومتی و بهبود وضعیت فرهنگی شهرستان در سال جاری در کارگروه‌های مختلف مجمع بررسی شده به شرح زیر اعلام می گردد:

1- علیرغم همه توطئه ها و تبلیغات انحرافی دشمنان نظام، یکی دیگر از مصادیق مرد مسالاری دینی در هفتم اسفندماه سال قبل رقم خورد که نتیجه آن حضور بیش از ۶۲ درصدی مردم ،مشارکت همه گروه‌ها و جریانات داخل نظام در انتخابات ، شکل‌گیری مجلس خبرگان با هویت انقلابی و ولایی ،کسب اکثریت نسبی مجلس توسط جریان اصولگرا و راه یافتن یکی از نیروهای ارزشی این حوزه انتخابیه به مجلس بود. و مهمتر اینکه نتایج آرا نشان می دهد که انتخابات در ایران یک انتخاب واقعی است و هرآنچه مردم می خواهند صورت می گیرد.

 

2- این خط بطلانی بر فتنه وتقلب بود .بر اساس فرمایشات رهبر معظم انقلاب امیدواریم همگان نصاب پاسخگویی در برابر خدا ومردم را در این مجلس مشاهده کنند، و نمایندگان منتخب ، سپاسگزاری شایسته را در خدمت صادقانه ، ساده زیستی ،پاکدستی ، حضور مستمر در جایگاه مسولیت ،ترجیح منافع ملی بر خاسته‌های شخصی وجناحی،ایستادگی شجاعانه در برابر مداخلات بیگانگان ، واکنش انقلابی به نقشه های بدخواهان را برنامه دائمی خویش دانسته و به هیچ قیمتی از آن تخطی نکنند.

3- بر اساس فرمایش رهبر معظم انفلاب امروز روشنگری وتبیین مسائل انقلاب یک جهاد است از همه علما ، روشنفکران ، تحصیل‌کردگان و کسانی که منبر وتریبونی در اختیار دارند انتظار داریم در جهت تحقق این فرمان مهم ولی امرمان از هیچ کوششی فروگذار نکرده و بسیج را درجهت اجرای مسئولیت اصلی خود که پاسداری از انقلاب اسلامی است کمک نمایند.

4- بی شک یکی ازظرفیت های اصلی برای اجرایی کردن این فرمان ، هیئات مذهبی ، مساجد و حلقه های تربیتی صالحین می باشد . ضمن تشکر از تلاش‌های ارزنده خادمین این اماکن مذهبی ، از آنان می خواهیم در جهت اجرای برنامه های مذهبی بویژه مجالس عزاداری سرور وسالار شهیدان در دهه اول محرم به گونه ای برنامه ریزی نمایند که هیات مذهبی و مساجد به عنوان پایگاه اصلی انقلاب همواره در جهت اجرای فریضه روشنگری پیشقدم بوده و راه را بر هرگونه مسائل انحرافی و دون شان اهل بیت ببندند.

5- ایجاد زمینه لازم برای وحدت هر چه بیشتر میان مسئولین، نخبگان و خواص شهرستان بمنظور استفاده از همه ظرفیت‌های موجود جهت تحقق پیشرفت همه جانبه شهرستان یکی از مسائل ضروری و اساسی و دغدغه نیروهای انقلابی می باشد بر همین اساس ازهمه مسئولین ، نخبگان وخواص شهرستان می خواهیم وحدت حول محور ولایت را در دستور کار خود قرار داده.و از مسائل حاشیه ای که جز تفرقه و نفاق هیچ دستاوردی برای شهرستان ندارد بطور جدی پرهیز نمایند.وهمه تلاش خود را در جهت خدمت بی منت به مردم و پیشرفت اقتصادی وفرهنگی شهرستان معطوف داشته ودر این راه از هیچ کوششی فروگذار ننمایند.

6- توجه جدی به کارتولیدی و ایجاد زمینه لازم برای فروش هرچه بهتر محصولات کارگاه‌های اقتصاد مقاومتی با ایجاد فروشگاه‌های عرضه تولیدات شهرستان و همچنین فروش محصولات وکالاهای تولید داخل، بعنوان یک ارزش باید مد نظر قرار گرفته ، از مسئولین محترم ذی‌ربط انتظار داریم در جهت تحقق این خواسته مهم نهایت سعی وتلاش خود را معمول دارند.

7- حال که با همت نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی قانون حمایت از آمرین به معروف و ناهیان از منکر به تصویب رسیده، از همه آحاد ملت بویژه بسیجیان مخلص وپرتلاش در همه اقشار انتظار داریم، تذکر لسانی را بعنوان یک وظیفه همگانی مد نظر قرار داده و در جهت احیای این دو فریضه الهی با روشهای اقناعی وایجابی ستاد امر به معروف شهرستان را یاری نمایند.

8- توجه جدی به تحکیم بنیان خانواده از طریق تسهیل امر ازدواج جوانان ، کمک به ایجاد اشتغال پایدار جوانان ، توجه به سبک زندگی ایرانی اسلامی و افزایش جمعیت بر اساس تدابیر رهبر فرزانه انقلاب یکی از خواسته های بحق مردم انقلابی شهرستان می باشد .بر همین اساس از مسولین محترم در قوای مختلف انتظار داریم در جهت عملیاتی نمودن این خواسته های اساسی وبه حق مردم نهایت سعی وتلاش خود را مبذول نمایند.

درپایان مجمع بسیج شهرستان ضمن اعلام آمادگی کامل برای همکاری وهمراهی بسیجیان درهمه صحنه هایی که انقلاب به آن‌ها نیاز دارد، توفیقات روزافزون همه دست اندرکاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خصوصاً فرماندهی معظم کل قوا را از درگاه ایزدمنان خواستار و برای ظهور دولت حق مهدی آل محمد(ص) از خداوند متعال مسئلت تعجیل دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار