خبرهای داغ:
نماینده مردم قزوین ابیک البرز در مجلس شورای اسلامی:

داشتن 12تا15میلیون پرونده قضایی زنگ بیدار باش را باید به صدا درآورد

داوود محمدی نماینده مردم قزوین ابیک البرز در مجلس شورای اسلامی در همایش اسیب شناسی طلاق و رخداد تاکید کرد: ریشه بسیاری از مشکلات اعتیاد ناشی از عدم توازن جمعیتی است.
کد خبر: ۸۶۸۳۲۷۳
|
۰۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۰

به گزارش خبر گزاری بسیج در قزوین،همایش  آسیب شناسی  طلاق، رخداد تاکید بر اعتیاد توسط معاونت اجتماعی استانداری،ستاد پیشگیری قوه قضاییه، و سازمان بهزیستی  در سالن همایش‌های استانداری برگزار شد.

داوود محمدی نماینده قزوین آبیک البرز در مجلس شورای اسلامی در حاشیه این همایش گفت: مشکل بسیاری  نهادها و کشور بحث عدم توازن جمعیتی است، که در اوایل انقلاب  جمعیت شهری ما 30 درصد کل کشور بود و در حال حاضر جمعیت روستایی 30 درصد و شهری بیش از 70 درصد است.

 وی افزود: بیش از 80 درصد جمعیت کشور در20 درصد آمایش سرزمینی ما ساکن هستند و این موضوع باعث رواج حاشیه نشینی، بیکاری، تمرکز سرمایه و عدم متناسب با سرزمین، را به وجود آورده است.

 نماینده مردم قزوین و البرز در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: آسیب های اجتماعی ناشی از اعتیاد دلایل مختلفی دارد که نداشتن  برنامه واحد  و هماهنگ در نهاد های مختلف از جمله این عوامل است که این امر موازی کاری را در نهاد با سلایق مختلف در بر دارد.

 این مسئول اضافه کرد: به همین دلیل نتوانسته ایم در مهار این معضل اجتماعی به صورت موفق باشیم علیرغم همه کارهای انجام شده رضایتمند نیست چرا که وقتی ورودی پرونده ها در دادگستری  بیش از 12تا 15میلیون پرونده است این به معنای داشتن مشکلات فراوان است.

محمدی عنوان کرد: انبوه پرونده ها در دادگستری نشان می دهد که  وضعیت بسیار خطرناک است و ما هنوز عمق خطر را با تمام وجود حس نکردیم و این به خاطر خزنده بودند خطرات فرهنگی است.

نماینده مردم قزوین و البرز در مجلس شورای اسلامی در خاتمه متذکر شد: در فرانسه با برنامه ده ساله 30کارشناس توانستند دادگستری‌های فرانسه را از انبوه پرونده ها خلوت کنند، اما ذائقه مردم ما به دلایل مختلف با کار فرهنگی بلند مدت سازگار نیست.

 

1002/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها