خبرهای داغ:
معاون سیاسی اجتماعی امنیتی استانداری قزوین:

طلاق در استان روندرشد و ازدواج نیز سیر نزولی داشته است

معاون سیاسی اجتماعی امنیتی استانداری قزوین اظهار کرد: طبق آمارهای ارائه شده در سال گذشته و سال های قبل متاسفانه طلاق در استان ما روند روبه رشدی داشته است و ازدواج روند روبه کاهشی داشته است.
کد خبر: ۸۶۸۳۲۸۳
|
۰۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، ایوب رحیمی معاونت سیاسی اجتماعی امنیتی استانداری قزوین در همایش آسیب شناسی رخداد طلاق با تاکید بر اعتیاد گفت: در کنار همه کار‌های انجام شده توازن و توسعه در همه زمینه ها نیازمند برنامه جامع است.

وی بیان کرد: توسعه اقتصادی و عمرانی لازمه رفاه زندگی است، یکی از کار های مفقوده در بحث اعتیاد و طلاق  عزم و اراده ملی در قالب یک طرح و برنامه  هماهنگ بین دستگاه‌ها می‌باشد تا از سلیقه ای عمل کردن جلوگیری شود.

معاونت سیاسی اجتماعی استانداری قزوین اظهار کرد: تمام کارهای انجام شده علیرغم زحمات فراوان کشیده شده کافی نیست و نیازمند کار کارشناسی و تخصصی است که با آموزش و تناسب کاری بتوان بخشی از مشکلات را ساماندهی کرد و نسبت به کاهش آنان اقدام کنیم.

رحیمی اذعان کرد: طبق آمارهای ارائه شده در سال گذشته و سال های قبل متاسفانه طلاق در استان ما روند روبه رشدی داشته است و ازدواج روند روبه کاهشی داشته است که تمام نهاد ها و حوزه ها باید این مورد را جدی بگیرند و فکری به حال این معضل بکنیم که خطر بسیارجدی برای کشور و استحکام خانواده ها است.

1002/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار