امروز اولین همایش و کارگاه آموزشی ویژه خبرنگاران افتخاری بسیج و سپاه استان کردستان برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۸۳۳۰۶
|
۰۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از کردستان، پیش از ظهر امروز اولین همایش و کارگاه آموزش باشگاه خبرنگاران بسیج استان به همت روابط عمومی و تبلیغات سپاه بیت المقدس کردستان با حضور خواهران و برادران علاقمندان به حرفه خبرنگاری در سنندج برگزار شد.

توحید ذهبی در این کارگاه آموزشی ضمن گرامیداشت نام و یاد شهدا اظهار داشت: این کارگاه آموزشی که با حضور برادران و خواهران علاقمند بسیجی برگزار شده است؛ امیدواریم برکات ارزنده ای را به همراه داشته باشد.

وی خاطر نشان کرد: بر اساس دستور العمل ابلاغی طی سال 94 در سطح نواحی، پایگاه ها و حوزه های مقاومت بسیج شهر و روستا اطلاع رسانی جهت ثبت نام انجام شد که 160 نفر ثبت نام شدند و کد رهگیری دریافت نمودند و امروز در این کارگاه آموزشی شرکت کردند.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه بیت المقدس کردستان با بیان اینکه این تعداد از برادران و خواهران بسیجی استان کردستان به صورت الکترونیکی در سایت خبرگزاری بسیج ثبت نام کردند، افزود: این دوره در قالب یک کارگاه یک روزه با شعار هر بسیجی یک خبرنگار در حال برگزاری است.

وی در پایان با بیان اینکه دوره دوم به صورت مجازی وآنلاین در سایت باشگاه خبرنگاران بسیج برگزار است، افزود: دوره نهایی کلاس خبر نگاری پیشرفنه است که در صورت قبولی شرکت کننده جزء خبرنگاران افتخاری باشگاه خبر نگاران بسیج می شوند.

در ادامه اساتید دانشگاه های استان به تدریس کلاس های اصول خبرنویسی، تیترزنی، سوژه یابی،گزارش کوتاه، عکاس خبری پراختند.

ارسال نظرات