فرمانده حوزه مقاومت چاروسا بیان کرد: سوم خرداد نماد بارز پیروزی مستضعفان بر مستکبران و حق بر باطل است و باید الگوی نیروهای مسلح در ایستادگی و مقاومت شود.
کد خبر: ۸۶۸۳۳۷۰
|
۰۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۸

سید امین موسوی صبح امروز در مراسمی که به مناسبت سوم خرداد در قلعه رئیسی برگزار شد در جمع بسیجیان اظهار داشت: سوم خرداد یادآور روزهایی است که دشمن متجاوز، ظالمانه و بی‌هیچ دلیلی تجاوز به ایران را سرلوحه کار خود قرار داد و به سمت سرزمین ما حمله‌ور شد.

فرمانده حوزه مقاومت چاروسا بیان کرد: سوم خرداد نماد بارز پیروزی مستضعفان بر مستکبران و حق بر باطل است و باید الگوی نیروهای مسلح در ایستادگی و مقاومت شود.

وی افزود: اگرچه در تاریخ جنگ تحمیلی یکی از تلخ‌ترین و سخت‌ترین لحظات، سقوط خرمشهر بود اما در افق نگاهش جز آزادی و صلابت ملت ایران نبود و یکی از شیرین‌ترین خاطرات دفاع مقدس با آزادسازی خرمشهر عزیز رقم خورد.

موسوی با بیان اینکه سوم خرداد نماد عینی غلبه ایمان و اراده بر دشمن است تاکید کرد: سوم خرداد که نقطه عطف بزرگی در هشت سال دفاع مقدس است، روز اقتدار و عظمت ملی و روز تسلیم دشمن و روز مقاومت، ایثار و پیروزی است.

فرمانده حوزه مقاومت چاروسا یادآور شد: سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر روز تاریخی و حماسی بود که برای همیشه تاریخ در اذهان مردم و تاریخ ایران اسلامی ثبت و ماندگار شد.

وی به نقش بسیجیان در هشت سال دفاع مقدس اشاره و خاطرنشان کرد: این نیروی مردمی از بدو تأسیس همواره در عرصه‌های مهم توانست با اقتدار حضور یابد و نقایص و خلاء‌های موجود را برطرف کند.

موسوی تبیین کرد: هر جا که مقام ولایت امر کرد بسیج در خط مقدم آن عرصه حضور داشت تا با اتکا به نیروی ایمان و اعتماد به توانایی‌های داخلی، موانع و مشکلات را از پیش روی توسعه و پیشرفت کشور بردارد.

ارسال نظرات