فرمانده سپاه بابل در دیدار با جانباز مدافع حرم؛
فرمانده سپاه بابل اظهار کرد: در دنیای امروز اینگونه شجاعت و خلق حماسه کم نظیر است و مدافعان حرم، اسلام و انقلاب را با فداکاری‌های غیورمردانه بیمه کردند.
کد خبر: ۸۶۸۳۳۷۸
|
۰۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران و به نقل بابل نوین، درپی مجروحیت جانباز مدافع حرم بابلی محمدرضا مواساتی در خان طومان سوریه و مراجعت نامبرده به خاک میهن‌اسلامی سرهنگ علی‌اکبر محمدپور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بابل به همراه تنی چند از همکاران به دیدار این قهرمان دو عرصه ورزش و پاسداری از حریم آل‌الله رفت.

در این دیدار سرهنگ محمدپور ضمن تشکر از ایثارگری و رشادت مدافع حرم محمدرضا مواساتی اظهار کرد: در دنیای امروز اینگونه شجاعت و خلق حماسه کم نظیر است و جوانانی چون شما اسلام و انقلاب را با فداکاری‌های غیورمردانه بیمه کرده‌اید.

وی با ابراز تاسف از برخی حواشی ایجاد شده در مقابل عظمت و بزرگی شهدا و جانبازان مدافع حرم در برخی رسانه‌های داخلی و خارجی ادامه داد: جهان می‌داند که این عزیزان الگویی چون عاشورا و دفاع مقدس دارند و با درسی که از این دو حماسه گرفته‌اند در همه صحنه‌های نبر حق علیه باطل پیروز خواهند شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بابل در پایان ضمن دلجویی از برادر جانباز مدافع حرم محمدرضا مواساتی و خانواده محترمشان از این سرباز اسلام خواست برای همه خدمتگزاران حریم اسلام و امنیت ایران اسلامی دعا کنند.


۴

۳

۲

۱




گفتنی است جانباز مدافع حرم محمدرضا مواساتی از ورزشکاران قهرمان رشته تکواندو است که مقام‌های متعدد قهرمانی در استان مازندران و کشور دارد.


ارسال نظرات
پر بیننده ها