مسئول کمیته عملیات قرارگاه شهید فهمیده در گفتگو با «بسیج» خبر داد
مسئول کمیته عملیات قرارگاه شهید فهمیده گفت: تمام دستگاه ها و دست اندرکاران در این مراسم کاملا دست به دست هم داده اند و این همکاری برای امسال نسبت به سال های گذشته دو چندان شده است.
کد خبر: ۸۶۸۳۴۵۶
|
۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۸
سردار احمد بیگدلی، مسئول کمیته عملیات و جانمایی قرارگاه شهید فهمیده در گفتگو با خبرگزاری بسیج با اشاره به همدلی مسئولان در جهت برگزاری مراسم باشکوه ارتحال امام خمینی(ره) در روز 14 خرداد امسال گفت: یکی از ویژگی هایی که سبب همدلی دوچندان در این مراسم می شود مشارکت خودجوش دست اندرکاران این مراسم است. سال گذشته هم هماهنگی ها خیلی خوب بود و این در حالی است که  برگزاری این مراسم، سختی ها و دشواری های خود را دارد اما همه ساله این مراسم یک آرامش خاصی در بر دارد و تا به حال کارهای خوب و ارزشمندی انجام شده است که این نشانگر همان همدلی و هم زبانی است.

 وی افزود: تمام دستگاه ها و دست اندرکاران در این مراسم کاملا دست به دست هم داده اند و این همکاری برای امسال نسبت به سال های گذشته دو چندان شده است.

سردار بیگدلی تاکید کرد: با تمام تمهیدات دفاعی و امنیتی که داریم نباید به خودمان مغرور شویم و احساس کنیم که همه چیز از قبل پیش بینی و هماهنگ شده است و معتقدم باید تلاشمان را در این زمینه بیشتر کنیم چرا که دشمن در کمین است و هر لحظه بیم آن می رود که دشمن از هر غفلتی استفاده کند.


ارسال نظرات