سردار سلیمانی گفت: حضور جوانان و نوجوانان و باراولی ها در این مراسم، اهمیت زیادی دارد و گزارشات ارسالی استانها بازگو کننده بالا بودن درصد حضور جوانان و باراولی ها در مراسم سالگردامام(ره) است.
کد خبر: ۸۶۸۳۴۶۰
|
۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۵
سردار یعقوب سلیمانی دبیر قرارگاه شهید فهمیده در گفتگو با خبرگزاری بسیج گفت: از همکاری مسئولان اردویی سراسر کشور به دلیل اعزام همه ساله زائران به حرم مطهرامام خمینی(ره) تقدیر و تشکر می کنم و امسال هم شاهد برگزاری بیست وهفتمین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) هستیم و گزارشات ارائه شده توسط مسئولان اردویی استانها، بازگو کننده هماهنگی و انسجام همه استانها در جهت اعزام زائران به حرم مطهرامام(ره) است.

وی ادامه داد : هماهنگی اعزام و اسکان و بازگشت زائران به استانهای خود، یکی از سرفصل های مسئولان اردویی استانهاست که باید آن را به نحو احسنت انجام دهند.

دبیر قرارگاه شهید فهمیده تاکید کرد: با رعایت نکات ایمنی و مسائل امنیتی و بهداشتی و نکات ریزی که به همه مسئولان کاروان ها توصیه شده است، امیدواریم این مراسم بدون هیچ حادثه ای برگزار شود. 

سردار سلیمانی در پایان خاطرنشان کرد: حضور جوانان و نوجوانان و باراولی ها در این مراسم، اهمیت زیادی دارد و گزارشات ارسالی استانها بازگو کننده بالا بودن درصد حضور جوانان و باراولی ها در مراسم سالگردامام(ره) است.


ارسال نظرات