خبرهای داغ:
فرمانده یگان ویژه ناجا:

هدف دشمنان اختلاف افکنی در جهان اسلام است

فرمانده یگان ویژه نیروی انتظامی گفت: ایجاد دودستگی، اختلافات قومی و مذهبی و شکاف در بین جهان اسلام یکی از اهداف مهم دشمنان در کشورهای خاورمیانه است.
کد خبر: ۸۶۸۳۴۸۲
|
۰۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۴
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، سردار حسن کرمی در مراسم گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر که در سالن فرهنگ سرای سیمرغ اداره ارشاد اسلامی شهرستان بوکان برگزار شد، افزود: ایران اسلامی در مقابل اعمال و رفتار برخی کشورهای همسایه از خود بسیار خویشتن داری نشان می دهد.

وی اضافه کرد: متاسفانه این کشورها همواره در راستای تفرقه و ایجاد شکاف در بین کشورهای جهان اسلام تلاش کرده و در این راستا از هیچ تلاش و اقدامی دریغ نمی کنند.

وی گفت: در جنگ هایی که توسط ارتش لبنان با رژیم غاصب صهیونیستی انجام گرفت، هیمنه اسرائیل از بین رفته و این رژیم جنایتکار در مسیر سقوط و سراشیبی قرار گرفت، ولی متاسفانه کشورهای عربی جلو این سقوط را گرفته و در راستای حفظ آن تلاش می کنند.

سردار کرمی ادامه داد: برخی کشورهای عربی ضمن حمایت از اسرائیل جلو توسعه افکار اخوت و برادری در میان کشورهای اسلامی را نیز گرفته اند.

وی اضافه کرد: سران برخی کشورهای عربی با منابع خدادادی و با پول مردم مسلمان می خواهند که دیدگاه جهانیان را عوض کرده و از رژیم صهیونسیتی حمایت کنند.

فرمانده یگان های ویژه پاسداران ناجا با بیان اینکه هدف دشمنان در منطقه، تجزیه کردن کشورهای اسلامی به مناطق کوچک تر است تا بتوانند بهتر بر آنها حکومت کرده و نظارت داشته باشند، ادامه داد: در این شرایط، وحدت به عنوان یکی از تأکیدات همیشگی قرآن کریم، ائمه معصومین(ع) و علمای شیعه و سنی همواره مطرح بوده و به عنوان تأثیرگذارترین عامل در پیروزی مسلمانان و رسیدن آنها به موفقیت است.

سردار کرمی به آزاد سازی فتح خرمشهر اشاره کرد و افزود: آزاد سازی خرمشهر حماسه ای ماندگار در طول هشت سال دفاع مقدس بود که با حضور مردم شکل گرفت.

فرمانده یگان ویژه پاسداران ناجا با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس شان و جایگاه کشور به گونه‌ای در جهان نمایان شد که کسی جرات دست اندازی و طمع به کشور ما را نداشته باشد گفت: فتح خرمشهر موجب شد قدرت دفاعی ایران برای نخستین بار در منطقه برای کشورهای جهان نمایان شود.

وی ثبات داخلی و بازدارندگی خارجی را از دستاوردهای فتح خرمشهر دانست و عنوان کرد: در طول هشت سال دفاع مقدس، ایران تنها با یک رژیم کوچک به نام بعث عراق جنگ نکرد بلکه با همه قدرت‌های جهانی حامی و پشتیبان صدام جنگ کرد به طوری که در میان اسرای عراقی سربازانی از 35 کشور جهان حضور داشتند.

گفتنی است در پایان این مراسم از خانواده اسماعیل شجاعی نخستین شهید اهل سنت مدافع حرم و یکی از جانبازان هشت سال دفاع مقدس این شهرستان تجلیل شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار