معاون سیاسی اجتماعی فرماندار خاش:

بسیجیان خاش جهت شرکت در آیین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) به تهران اعزام می شوند

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار خاش گفت: حدود 100 نفر از مردم این شهرستان در آیین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در تهران شرکت می کنند.
کد خبر: ۸۶۸۳۵۰۸
|
۰۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۲
به گزارش خبرنگار خبر گزاری بسیج محمد احمدی روز چهارشنبه در نشست هماهنگی اجرای برنامه های گرامیداشت سالگرد ارتحال امام راحل در خاش اظهار داشت: این تعداد زائر در قالب 2دستگاه اتوبوس به نمایندگی از مردم منطقه خاش به تهران اعزام می شوند.
وی گفت: دهها عنوان برنامه فرهنگی و ورزشی ویژه ایام سالگرد ارتحال امام راحل و قیام تاریخی 15 خرداد در خاش تدارک دیده شده است.
معاون سیاسی اجتماعی فرماندار خاش افزود: برگزاری پرشور برنامه های ارتحال امام راحل و قیام 15 خرداد در اولویت بوده و قطعا برنامه های مفید و ارزشمندی با هدف تقویت مباحث فرهنگی در این شهرستان به اجرا در می آیند.
احمدی ادامه داد: افزون بر 50 عنوان برنامه در ایام گرامی داشت حماسه آزادسازی خرمشهر در خاش برگزار شد که از تلاش همه دستگاههای این شهرستان قدردانی می شود.
رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران خاش نیز از اجرای جشنواره فرهنگی و ورزشی ویژه خانواده شهداء و ایثارگران منطقه در ایام سالگرد ارتحال امام راحل خبر داد.
فیض محمد میربلوچزهی اظهار داشت: همایش بزرگ پیاده روی ویژه خانواده های شاهد و ایثارگر با همکاری بخشداری مرکزی، بنیاد شهید و امور ایثارگران و برخی ادارات خاش در ایام سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) برگزار می شود.

ارسال نظرات