جانشین قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه پاسداران در جنوب شرق کشور گفت: سیستان و بلوچستان مفتخر است که نخستین شهید اهل سنت در دفاع از حریم اهل بیت (ع) را تقدیم اسلام و ایران اسلامی کرده است
کد خبر: ۸۶۸۳۵۱۶
|
۰۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۰
به گزارش خبر نگار خبر گزاری بسیج :سردار امان الله گشتاسبی روز چهارشنبه در آیین اربعین شهدای مدافعان حرم در زاهدان ادامه داد: جوانان شیعه و سنی این استان با ایثار و فداکاری مدال افتخار را برای مردم و کشور خود به ارمغان آورده اند.
وی گفت: اگر امروز جوانان سیستان و بلوچستان در خارج از مرزهای این کشور با استکبار جهانی می جنگند به دلیل عشق و علاقه به اسلام و نظام اسلامی است.
جانشین قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه پاسداران در جنوب شرق کشور افزود: امروزه شاهد جانفشانی ها و ایثار جوانان این مرز و بوم در دفاع از حریم اهل بیت (ع) در جبهه های نبرد حق علیه باطل در سوریه، عراق و یمن هستیم.
سردار گشتاسبی ادامه داد: با اراده الهی و عنایات امام زمان(عج) جوانان این مرز و بوم علاوه بر دفاع جانانه از مرزهای ایران اسلامی، امروزه از مرزهای تمام کشورهای اسلامی که در چنگال استکبار جهانی و داعش گرفتارند، عزتمندانه و مقتدرانه دفاع می کنند.
وی بیان کرد: آمریکا به دلیل اقتدار و امنیت جمهوری اسلامی ایران در تمام عرصه های داخلی و بین المللی از این نظام الهی شکست خورده است.
وی تصریح کرد: جبهه استکبار بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تمام تلاش خود را به کار گرفته تا این نظام را از بین ببرد اما بدلیل درایت امام راحل (ره) و دور اندیشی رهبر معظم انقلاب به هدف شوم خود نرسیده است.
وی ادامه داد: انقلاب اسلامی توانست درس ایستادگی و ایثار را برای همه مردم جهان به ارمغان آورد.
وی بیان کرد: تبعیت از امام راحل (ره)، رهبر معظم انقلاب، وحدت و انسجام مردم شیعه و سنی و سایر مذاهب از رکن های اصلی نظام جمهوری اسلامی است.
وی تصریح کرد: تمام تلاش استکبار جهانی این است که نظام جمهوری اسلامی ایران را در مرزهای خود محصور کند.
وی افزود: این نظام الهی توانسته در تمام عرصه های بین المللی اقتدار خودش را به اثبات رساند و از این امر استکبار جهانی خشمگین و ناراحت است.
در این مراسم چهار قاری برجسته استان به قرائت آیاتی از کلام الله مجید و یکی از مداحان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) به مداحی و نوحه خوانی پرداخت.
پیکرهای پاک و مطهر شهیدان حسینعلی کیانی و عقیل شیبک از مدافعان حرم حضرت زینب(س) چهل روز پیش با حضور گسترده آحاد مردم شیعه و سنی در زاهدان تشییع و در گلزار شهدای بهشت مصطفی(ص) این شهر در کنار دیگر شهدا به خاک سپرده شد.
جوانان مومن و خداجوی سیستان و بلوچستان دوشادوش یکدیگر در صحنه های دفاع از اسلام و نظام اسلامی حضوری فعال و گسترده داشته و در این راه خون شهدای عزیز شیعه و سنی در هم آمیخته و ریشه قدرتمند اسلام را مقتدرتر کرده است
ارسال نظرات