رئیس پلیس راهور استان کردستان از کاهش 67 درصدی تصادفات فوتی درون شهری در استان طی دو ماهه نخست امسال خبر داد.
کد خبر: ۸۶۸۳۵۱۷
|
۰۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، رمضان نادری، امروز، در جمع خبرنگاران استان با تأکید بر پایبندی نسبت مردم به رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، از کاهش 67 درصدی تصادفات فوتی درون شهری در استان طی دو ماه گذشته خبر داد.

رئیس پلیس راهور استان کردستان بیان کرد: طی مدت یاد شده در بحث تصادفات منجر به جرح 13 درصد کاهش داشته‌ایم.

وی با اشاره به ضبط گواهینامه از رانندگان متخلف در دو ماه گذشته، اعلام کرد: 40 جلد گواهینامه به دلیل تخلفات رانندگی و 52 جلد گواهینامه به دلیل مصرف مواد مخدر ضبط شده‌اند.

نادری با اعلام اینکه بیش از یک میلیون خودرو در دو ماه اول امسال توقیف شده‌اند، عنوان کرد: 924 خودرو دارای تخلف مخاطره‌آمیز و یک هزار و 502 دستگاه موتورسیکلت و 66 دستگاه خودرو که خلافی آنها بیش از یک میلیون تومان بوده، نیز توقیف شدند.

وی ادامه داد: در سال جدید سه هزار و 842 گواهینامه جدید برای متقاضیان صادر شده و در بحث برخورد با رانندگان متخلفی که کمربند ایمنی را رعایت نبسته‌اند21 درصد افزایش داشته‌ایم.

رئیس پلیس راهور استان کردستان با اشاره به اینکه بسیاری از تخلفات راهنمایی و رانندگی از طریق دوربین‌های نصب شده ضبط و کشف می‌شوند، افزود: این تخلفات با دوربین ثبت و به آدرس رانندگان متخلف همراه با عکس ارسال می‌شود.

ارسال نظرات