هیئت عاشفان ولایت حوزه مقاومت فاطمه الزهراء شهرستان میبد همزمان با سالروز آزادسازی فتح خرمشهر در مهدیه امیرآباد برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۸۳۵۳۹
|
۰۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۵:۵۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از میبد،در این نشست که با حضور بیش از 300 نفر ازخواهران بسیجی برگزار شد؛ محمد علی کریمی یکی از مدافعان حرم حضرت زینب(س) به بیان خاطرات خود از شهدای مدافع حرم واهمیت استراتژیک منطقه سوریه پرداخت.

وی با اشاره به حدیث «نعمتان مجهولتان الصّحه و الامانه از قول پیامبر اکرم(ص)بیان نمود:دو نعمت هست که قدرشان مجهول است: تندرستی و امنیت.» وما تا دچار بیماری نشویم، قدردان و شکرگزار نعمت سلامت خود نیستیم و این نعمت بزرگ را آن گونه که باید پاس نمی‌داریم وبه همین خاطر برای دفاع از اسلام وبرقرای امنیت در جامعه واجب است که عده ای از مردم برای دفاع وجنگ با دشمن پیش قدم شوند.

 کریمی در ادامه با بیان این شبهه که از طرف عده ای قلیل مطرح می شود که چرا ایران به کشور سوریه کمک می کند،تصریح نمود: نقش ارتباطی سوریه میان ایران و سوریه، ایجاد موازنه قدرت در منطقه و جلوگیری از پیشبرد منافع آمریکا و اسرائیل در منطقه از مهمترین عواملی است که ایران را به حمایت از این کشور وا می‌دارد و در ثانی هدف دیگر کمک به کشور سوریه دفاع از حرم حضرت زنیب ورقیه سلام الله علیهاوگسترش اسلام ناب محمدی (ص)است.

کریمی، درادامه افزود : حکومت اسلامی ایران به عنوان پیش زمینه حکومت امام زمان(عج) می باشد ومابه عنوان سرباز امام زمان بایداز زن وناموس مسلمان دفاع کنیم وبا گفتن اینکه به من ربطی ندارد گوش به حرف شیطان ونفس اماره نکنیم.

در خاتمه کریمی ضمن پاسخگویی به سوالات خواهران به بیان خاطراتی از حضور خود در کشور سوریه ودر دفاع از حرم حضرت زینب ورقیه سلام الله علیها پرداخت.


ارسال نظرات