سهم شهرستان نیر از آزمون استخدامی هلال احمر صفر نفر!

پس از ماه‌ها انتظار و برنامه ریزی علاقمندان شرکت در آزمون استخدامی هلال احمر، دفترچه راهنما این آزمون منتشر شد که سهم شهرستان نیر در این آزمون صفر منظور شده است.
کد خبر: ۸۶۸۳۵۵۹
|
۰۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از نیر، با توجه به نرخ بالای بیکاری در بین فارغ التحصیلان خیلی از امدادگران شهرستان نیر منتظر این آزمون استخدامی بودند که بتوانند با قبولی در آن از شر بیکاری خلاص شوند اما پس از ماه‌ها انتظار و برنامه ریزی علاقمندان شرکت در آزمون هلال احمر، دفترچه راهنما این آزمون منتشر شد که سهم شهرستان نیر در این آزمون صفر درج شده است.


با نگاه کردن به دفترچه این آزمون استخدامی، امید خیلی از جوانان نیری به بیم و یأس تبدیل شد چرا که خدا می داند دیگر چه موقع چنین آزمون استخدامی برگزار شود البته اگر تا آن موقع سن این جوانان از سن استخدام نگذرد.

شهرستان نیر در 35 کیلومتری غرب مرکز استان در مسیر جاده ترانزیتی اردبیل به تبریز قرار دارد. جمعيت شهرستان ني در چندین سال گذشته از 75 هزار نفر به 24 هزار نفر کاهش یافته است و می توان دلیل عمده وقوع این مهم را مهاجرت به دلیل نبود بیکاری و اشتغال عنوان کرد.

درسرشماري سال 90 جمعیت شهرستان نیر به 23656 نفر رسيده است و دليل كاهش جمعيت، مهاجرت به شهرستانهاي اطراف و شهر تهران مي باشد و جمعيت شهري منطقه برابر 6674 نفر و جمعيت روستايي برابر 16982 نفر است.

جمعیت هلال احمرجمهوری اسلامی ایران با انتشار اطلاعیه ای درباره‌ تاریخ و نحوه ثبت نام از داوطلبان متقاضی شرکت در آزمون‌ استخدام قراردادی مردادماه ۱۳۹۵ متذکر شده است: به منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز از محل مجوز مندرج در بند (۱۳) ماده واحده بودجه سال ۹۴ جمعیت در قالب قرارداد کار معین، بدین وسیله به اطلاع کلیه امدادگران، داوطلبان فعال و فرزندان کارکنان بازنشسته جمعیت هلال احمر متقاضی ثبت‌‌نام و شرکت در آزمون استخدامی مرداد ماه ۱۳۹۵ می‌رساند که ثبت‌‌نام در این آزمون منحصراً به صورت اینترنتی از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی: www.sanjesh.org از روز چهار‌شنبه مورخ 1395/03/05 آغاز و در روز سه‌شنبه مورخ 1395/03/11 پایان می‌پذیرد.

ارسال نظرات