خبرهای داغ:
فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید جلالی قم:

مجمع ایثارگران و رهروان شهدا در بخش مرکزی قم تشکیل شد

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید جلالی قم گفت: مجمع ایثارگران و رهروان شهدا با حضور پیشکسوتان ایثارگر پایگاه مرکزی در بخش مرکزی قم تشکیل شد.
کد خبر: ۸۶۸۳۵۶۳
|
۰۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۲
مهدی‌علی بابایی ظهر امروز در گفت‌و گو با خبرنگار بسیج در قم، بر الگوبرداری نسل جوان و نوجوان جامعه اسلامی از ایثارگران و شهدای هشت سال دفاع مقدس تاکید کرد و افزود: مجمع ایثارگران و رهروان شهدا با حضور پیشکسوتان ایثارگر پایگاه مرکزی در بخش مرکزی قم تشکیل شد.

وی اضافه کرد: این مجمع نخستین جلسه خود را با بازگویی خاطرات رشادت‌های رزمندگان در دوران هشت سال دفاع مقدس در منزل ولی دهپرور از جانبازان پایگاه مرکزی برگزار کرده است.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید جلالی ناحیه امام حسین(ع) سپاه استان قم با اشاره به تقدیر از ولی‌دهپرور به عنوان جانباز نمونه پایگاه مرکزی در نخستین جلسه مجمع ایثارگران و رهروان شهدا گفت: این مجمع به صورت مستمر برگزاری نشست‌های بصیرتی را با محوریت تفاوت‌های جنگ دیروز و امروز و راهکارهای مقابله با دشمن دنبال می‌کند.

وی با بیان اینکه از اعضای مجمع مذکور به منظور بیان خاطرات هشت سال دفاع مقدس در پایگاه‌های تابعه حوزه مقاومت شهید جلالی استفاده می‌شود، عنوان کرد: این افراد باید نسبت به تهدیدهای کنونی جنگ نرم و راهکارها آشنایی مناسبی داشته باشند تا در نشست‌های خود بتوانند لزوم مقابله با جنگ نرم را برای جوانان و نوجوانان تشریح کنند.
ارسال نظرات