خبرهای داغ:
استاندار اصفهان به وفور کالاهای مورد نیاز در انبارها اشاره کرد و گفت: اصناف و کمیسیون قیمت گذاری برای تثبیت قیمت ها، تا پایان این ماه مبارک رمضان مجاز به افزایش قیمت ها نیستند.
کد خبر: ۸۶۸۳۵۹۱
|
۰۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج، رسول زرگرپور در جلسه کمیسیون تنظیم بازار استان، اظهار داشت: در فرایندی که در خصوص توزیع میوه شب عید طراحی شده بود، خوشبختانه اصفهان در مجموع نسبت به استان های دیگر وضعیت بهتر داشت و میوه در این استان با قیمت های مناسب تری توزیع شد.
استاندار اصفهان با بیان اینکه تنظیم بازار توسط دولت در عید نوروز برنامه ای کاملا موفق بود، افزود: در خصوص کمبود کالا و ایجاد قیمت های نامتعارف هیچ گونه مشکلی ایجاد نشد و این طرح باید الگویی برای سال های آینده باشد.
وی به وفور کالاهای مورد نیاز در انبارها اشاره کرد و گفت: اصناف و کمیسیون قیمت گذاری برای تثبیت قیمت ها ، تا پایان این ماه مبارک رمضان مجاز به افزایش قیمت ها نیستند.
زرگرپور با بیان اینکه وضعیت قیمت ها نسبت به دوره مشابه سال گذشته وضعیت متلاطمی ندارد و حتی برخی از کالاها کاهش قیمت داشته است، افزود: امیدواریم در ماه رمضان نیز شاهد وفور کالا با قیمت تنظیم شده باشیم که البته با برنامه ریزی های انجام شده اقلامی از قبیل مرغ و گوشت قرمز، برنج، شکر و سایر اقلام مورد نیاز به میزان کافی در انبارها ذخیره سازی شده است .
وی افزود: غلاتی از قبیل جو نیز به نحوی که به نفع کشاورز باشد خریداری شده و در خصوص گندم نیز در روزهای آتی برنامه ریزی خواهد شد و اگر نحوه خرید به گونه ای باشد که کشاورز به موقع پول خود را دریافت کند، شیرینی فروش محصول خود را احساس خواهد کرد و شیرینی تولید شده در خرید تکمیل خواهد شد.
استاندار اصفهان همچنین به موضوع شیر و دامداران اشاره کرد و گفت: براساس پیشنهاد استان اصفهان به مرکز، جلوگیری از واردات شیرخشک و پرداخت یارانه صادرات در دستور کار قرار گرفته است.
وی با گلایه از برخی اقدامات افرادی تحت عنوان تشکل ها، گفت: تشکل ها باید شأن خود را حفظ نمایند و توجه داشته باشند که وقتی مسئولین استان یک معضل را با جدیت پیگیری می کنند طرف مقابل نیز باید به این پیگیری ها احترام گذارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها