خبرهای داغ:
امام جمعه شادگان بر ضرورت برپایی باشکوه مراسم سالروز ارتحال امام(ره) در شادگان تاکید کرد.
کد خبر: ۸۶۸۳۵۹۵
|
۰۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۹

به گزارش خبرگزاری  بسیجاز شادگان، حجت الاسلام سید مجید شرفی عصر امروز در جلسه ستاد گرامیداشت آیین ارتحال امام راحل شادگان اظهار کرد: برای برگزاری مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) در این شهرستان نیز با عظمت و شکوه هرچه باشکوه تر و بهتر از سال‎های گذشته برگزار شود.

وی افزود: مشارکت همه دستگاه‌های اجرایی و نهادهای انقلابی و مردم شریف این شهرستان برای برگزاری مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) بسیار ضروری است و باید این مراسم به صورت مردمی و باشکوه برگزار شود.

امام جمعه شادگان ادامه داد: مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام یک رویداد مهم و تاریخی با حضور فعال اقشار مختلف مردم و دستگاه‌های اجرایی به ویژه دانشجویان، روحانیون، کارکنان ادارات، نیروهای نظامی و انتظامی، بازاریان برای حفظ دستاوردهای انقلاب و پاسداشت خون شهدا برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: با برنامه‌ریزی و درایت در تمامی کمیته‌ها باید مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام(ره) در شهرستان شادگان به نحو مطلوب انجام شود.

شرفی درپایان گفت: اجرای مراسم عزاداری در مساجد و حسینیه‌ها، نصب بنر، پوستر، بیلبورد در سطح شهر، راه‌اندازی ایستگاه‌های صلواتی و ... از جمله اقداماتی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها