خبرهای داغ:
دوره تربت و تعالی مرحله اول با حضور بسیجیان حوزه شهید سیفی بر گزار شد.
کد خبر: ۸۶۸۳۶۰۳
|
۰۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۳
 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از پاوه، دوره تربیت وتعالی مرحله اول ودوم با حضور 120 نفر از اعضای شورای پایگاه ها و شورای حوزه و ارکان گردان وفرماندهان گروهان گردان بیت المقدس حوزه شهید سیفی نفر برگزار شد.
در این مراسم سرهنگ مربوط فرزد از هادیان سیاسی ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاوه به بیان مسایل سیاسی روز پرداخت.
وی با اشاره به مراسم دانش آموختگی دانشجویان افسری و تربیت پاسداری دانشگاه امام حسین (ع) که با حضور فرمانده معظم کل قوا برگزار شد گفت: امام خامنه ای (مد ظله العالی) در این دیدار در سخنان مهمی به تبین منطق قرآنی و اسلامی جهاد کبیر به معنای ایستادگی و تبعیت نکردن از جبهه استکبار و ابعاد و الزامات آن در نظام جمهوری اسلامی پرداختندوگفتند: آنها (استکباجهانی) تمام ابزارها ،فشارها و تلاش های فرهنگی، اقتصادی ،سیاسی و تبلیغاتی ، و عوامل خائن خود را بکار گرفته اند تا نظام اسلامی را به زانو در آورند.
وی افزود: این هشدار و تذکر رهبر حکیم انقلاب اسلامی نشان دهنده این واقعیت است که دشمنان انقلاب اسلامی با محوریت آمریکا که با خوی استکبار خود از اولین روزهای پس از پیروزی انقلاب اسلامی برخاسته و در حالی که هیچ یک ازآنها نتیجه نگرفته اند.
فرمانده حوزه شهید سیفی پاوه در ادامه عنوان کرد: به راستی ، همان طور که رهبر معظم انقلاب تاکیید کردند ، رمز پیروزی در این صحنه پیچیده و حساس ایستادگی، تبعیت نکردن از دشمن و حفظ هویت انقلابی و اسلامی است که اقتدار نظام اسلامی و ملت ایران از این مهم نشات می گیرد.


ارسال نظرات