فرمانده سپاه ناحیه تربت حیدریه گفت: فرهنگ کار می‌تواند زمینه مناسب برای سخت‌کوشی، خلاقیت و ابتکارات، احساس تعهد، وجدان کاری، انضباط اجتماعی و اخلاق را در جامعه عظیم کار کشور فراهم سازد.
کد خبر: ۸۶۸۳۶۵۶
|
۰۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حلقه سرگروه‌های شجره طیبه صالحین بسیج ادارات و کارخانجات تربت حیدریه با حضور سرگروه های صالحین در محل بقعه مبارکه امام زاده احمدالرضا (ع) شهرستان برگزار شد.

در این جلسه ابتدا سرگروه های صالحین این حوزه به بحث و تبادل نظر در خصوص نحوه برگزاری حلقه ها در ادارات و کارخانجات شهرستان به نحوی که مطلوب و مورد رضایت ادارات و کارخانجات باشد و نتیجه خوبی از این جلسات بدست آید تا وسیله ای برای ارتقاء سطح معرفتی و بصیرتی در همه امورات و فعالیت های اقتصادی در سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل فراهم گردد پرداختند.

در ادامه جلسه سرهنگ گرایلی، فرمانده سپاه ناحیه تربت حیدریه فرهنگ کار را بر اساس دیدگاه‌های مختلف مورد بررسی قرار داد.

گرایلی ابراز داشت: توجه به نقش کار و عمل در اعتلای حیات اقتصادی و اجتماعی فرهنگی جامعه، کوشش برای ارتقای فرهنگ کار و زدودن عوامل مزاحم و باز‌دارنده یک ضرورت اعتقادی ملی است.

وی بیان داشت: فرهنگ کار می‌تواند زمینه مناسب برای سخت‌کوشی و خلاقیت و ابتکارات، نوآوری‌ها و احساس تعهد و مسؤلیت‌پذیری و وجدان کاری، انضباط اجتماعی و اخلاق را در جامعه عظیم کار کشور فراهم سازد.

فرمانده سپاه ناحیه تربت حیدریه گفت: در فرهنگ اسلامی کار و تلاش مانند مجاهدت در راه خدا، ارزشمند و مقدس شمرده شده است که این خود اهمیت و ارزش کار را در این موارد می‌رساند.

وی گفت: کار موجب کمال و تکامل وجودی انسان و عقل، عزت، مردانگی، بزرگی، سعادت، و خوشبختی و رحمت و... است. فضایل کار بی‌شمار و بی‌اندازه است که سفارش‌های گوناگونی برای تحقق امر و کوشش و ترویج این امر و ریشه‌دار کردن آن در اسلام و کتب اسلامی و... آمده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها