امام جمعه آزادشهر در گفتگو با بسیج مازندران:
کد خبر: ۸۶۸۳۶۶۸
|
۰۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، حجت الاسلام والمسلمین قلی پور امام جمعه ازادشهر در حاشیه راهپیمایی مردم ساری در حمایت از مدافعان حرم در گفتگو با خبرنگار بسیج گفت:شهدا و رزمندگان مدافع حرم با لبیک به ندای مظلومان کشورهای منطقه صداقت اهداف انقلاب اسلامی را آشکار کردند.

حجت الاسلام قلیپور حمایت از مظلومان و مستضعفین را از مبانی نظام اسلامی دانست و بیان کرد: جوانان ما برای اثبات حقانیت و صداقت انقلاب اسلامی جانانه و خالصانه برای دفاع از مستضعفین به سوریه تحت ظلم و ستم  شتافته تا ملت مظلوم آنرا از زیر ستم نجات دهند و حرم ال الله را امنیت بخشند.

امام جمعه آزادشهر با اشاره به شیطنت،راه اندازی جنگ تبلیغاتی و روانی دشمنان در بین افراد سست عنصر اظهار کرد: شایعاتی مطرح می کنند که جوانان ما چرا در خان طومان یا مناطق جنگی کشورهای دیگر چه می کنند و جان خود را به مخاطره می اندازند و به شهادت می رسند.

حجت الاسلام قلیپور با بیان روایات در مورد حمایت از مظلوم افزود: جوانان انقلاب اسلامی ایران  در خانطومان و سایر جبهه های مقاومت به آموزه های دینی عمل می کنند.

وی ادامه داد:  مسلم تابع فکر و قلبی است که برای دفاع از مظلوم در هر نقطه آمادگی دارد و عمل می نماید تا حرم عمه سادات، زینب کبری(س)  توسط داعش، تکفیر و جریان صهیونیستی، وهابی، امریکایی مخاطره نیفتد. 

انتهای پیام/ت
ارسال نظرات
پر بیننده ها