نماینده مردم استان فارس در مجلس خبرگان گفت: خبرگان ملت با انتخاب خود به انتشار اکاذیب رسانه‌‌ای علیه ماهیت انقلابی مجلس خبرگان پنجم، پاسخی قاطع دادند.
کد خبر: ۸۶۸۳۶۷۶
|
۰۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، آیت‌الله اسدالله ایمانی نماینده مردم استان فارس در مجلس خبرگان رهبری، با بیان اینکه انتخابات هیات رئیسه خبرگان، انتخابی طبیعی و عادی بود، اظهار داشت: مجلس خبرگان، مجلسی سیاسی نیست که در بازی‌های جناحی ورود کند و از ورود به چنین جریاناتی خودداری می‌کند چون شأن شخصیت‌های آن نیز بالاتر از آن است که به‌خاطر جناح عمل کند.

وی افزود: برای اعضای خبرگان مسائلی چون ولایت، وحدت مردم و امت اسلامی و استقلال و منافع کشور مهم و در اولویت قرار دارد.

آیت‌الله ایمانی با بیان اینکه در بین افراد حاضر در مجلس خبرگان مصداق فردی با سابقه حوزوی و اجرایی بالا و مجتده مورد تایید همگان، بهتر از آیت‌الله جنتی وجود نداشت،‌ گفت: این انتخاب کاملاً طبیعی بود و خیلی از اعضای خبرگان نیز از ایشان برای داوطلب شدن تقاضا کردند ولی ایشان بنای داوطلب شدن نداشتند ولی در نهایت تقاضاهای زیاد اعضای خبرگان ایشان را وادار کرد که به عنوان یک تکلیف، داوطلبی خود را اعلام کنند و اعضای خبرگان نیز به ریاست آیت الله جنتی رای دادند.

نماینده مردم استان فارس در مجلس خبرگان در پاسخ به تبلیغات رسانه‌های بیگانه علیه ماهیت انقلابی مجلس خبرگان، تصریح کرد: اعضای مجلس خبرگان بر اساس احساس تکلیف وارد این مجموعه شده‌اند و این حضور را کاری انقلابی می‌دانند.

وی همچنین در مورد تبلیغات رسانه‌های استکباری علیه شخص آیت‌الله جنتی اظهار داشت: مصداق عینی فردی که می‌تواند در زمان مقتضی در برابر دشمن بایستد و مواضع مناسبی گرفته و از انقلاب و نظام و رهبری دفاع کند، آیت‌الله جنتی است و انتخاب ایشان مصداق انقلابی عمل کردن مجلس خبرگان پنجم بود.

آیت‌الله ایمانی در پایان تأکید کرد: نمایندگان مجلس خبرگان با انتخاب خودشان به انتشار اکاذیب رسانه‌‌ای علیه ماهیت انقلابی مجلس خبرگان پنجم، پاسخی قاطع دادند.

ارسال نظرات