فرماندار شهرستان خاتم در جمع خواهران بسیجی شهر هرات بر لزوم مهارت آموزی در کنار علم آموزی و آشنایی فرزندان با کار و تولید تاکید کرد .
کد خبر: ۸۶۸۳۷۳۹
|
۰۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاتم، به همت حوزه حضرت زینب (س) نشست روشنگری با موضوع اقتصاد مقاومتی در هنرستان دخترانه ام البنین شهر هرات برگزار شد .

مهندس زاده رحمانی فرماندار شهرستان خاتم در این نسیت با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا سالروز آزادسازی خرمشهر را گرامی داشت .

وی در ادامه با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل به اهمیت این موضوع اشاره کرد و افزود: برخی از کشورهای توسعه یافته جهان امروزی اقتصادی وابسته به کشاورزی و دامپروری دارند و ما نیز باید قدر این منطقه ای که در آن هستیم را بدانیم .

مهندس زاده رحمانی در ادامه با اشاره به اینکه امروزه کشورهای توسعه یافته هم به سمت مقاوم کردن اقتصاد خود در حرکت هستند بر آموزش اقتصاد از خانواده ها، مهارت آموزی در کنار علم آموزی و تربیت فرزندانی ماهر که با کار و تولید آشنا باشند تاکید کرد.

فرماندار شهرستان خاتم در پایان به وضعیت نامناسب ذخیره آب های زیر زمینی در شهرستان و پایین رفتن سطح این آب ها اشاره کرد و خواستار بازنگری در مصرف این مایه حیاتی شد.


ارسال نظرات