خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه بشرویه:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه بشرویه گفت: امروز ما به فضل الهی وهمت بسیجیان توانسته ایم نقشه شوم دشمن را نقش برآب کنیم و باید جوانان ما بیش از پیش هوشیارانه پشت سر رهبری بایستند.
کد خبر: ۸۶۸۳۷۴۳
|
۰۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، حجت الاسلام غلامی در جمع بسیجیان و عموم مردم شهرستان بشرویه با گرامی داشت یاد و خاطره شهداء اظهارداشت: عنایت خداوند و ائمه اطهار نسبت به کشور ما برهیچ کس پوشیده نیست و بایستی بدانیم که واقعه فتح خرمشهرنیزبه اذن خدا و با فداکاری های رزمندگان اسلام شکل گرفت.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه بشرویه علت پیروزی ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس، همانگونه که در قران نیز به آن اشاره شده تنها جهاد و داشتن ولایت فقیه بوده است.

حجت الاسلام و المسلمین غلامی همچنین افزودجنگ و جهاد ما درهشت سال دفاع مقدس رهبری ولایت بود، وامروز نیزدرجنگ نرم ماهمه بایدپشت ولایت ورهبری باشیم تا دشمن نتواند به ما نفوذ پیدا کند.

مسؤل نمایندگی ولایت فقیه در سپاه فردوس ادامه دادباید هوشیارانه عمل کنیم چرا که در بحث انتخابات مجلس خبرنگان ، دشمن با هدف تخریب رهبری برنامه هایی را دنبال می کرد.

وی ادامه داد: اما خرسندیم که مردم با بصیرت ایران چون همیشه با درایت به فرد اصلح رای دادند و این بار نیز نقشه های دشمن نقش برآب شد.

غلامی عنوان کرد: امروزما به فضل الهی وهمت رزمندگان و بسیج توانسته ایم سه نقشه شوم دشمن که براندازی نظام، اسلام و رهبری بوده را نقش برآب کنیم و باید جوانان مابیش از پیش هوشیارانه پشت رهبری بایستند.

غلامی ادامه داددشمن بدنبال نفوذ درعرصه های مختلف است و امروز با تحریم بر اقتصاد ما فشار آورده اما در مقابل این اقدام دشمن نیز بایستی رهنمودهای داعیانه مقام معظم رهبری را به جد پیگیری و عملیاتی نمود.

وی ترویج مکتب نظام جمهوری اسلامی ایران را در منطقه خوش یمن دانست و گفتاگر در منطقه و اطراف کشور خود شاهد اغتشاش و جنگ هستیم باید بدانیم که هدف آنان تنها تخریب اسلام ناب محمدی (ص) و رهبری کشور ما است.

حجت الاسلام غلامی اظهار داشت: فتنه گران وعواملی که امروزه فریب دشمن را می خورند، خوب بدانند دوری از ولایت به ضرر آنان است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بشرویه در این مراسم گفت: عملیات بیت المقدس وفتح خرمشهریک پیروزی بزرگ درتاریخ ایران اسلامی بود که فداکاری های رزمندگان و بسیجیان را به رخ جهانیان کشید.

فرحبخش ثانی در ادامه گفتشهدا بهترین روزهای جوانی خود را در جبهه ومقابل توپ وتانک بافداکاری گذراندند لذا ما نیزمدیون شهدا وجانبازان هستیم چراکه امنیت امروز ایران اسلامی به خاطر دلاورمردی های رزمندگان، جانبازان و شهدای ما در هشت سال دفاع مقدس است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان یادآورشد: گرامی داشتن یاد و خاطر شهدا و دلاورمردی های آنان تنها وظیفه کوچکی برعهده ماست.

گفتنی است در پایان این همایش بزرگ یاد و خاطره شهدای فتح خرمشهر و ۱۵۴شهید شهرستان بشرویه گرامی داشته شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها