وزیر نیرو صبح امروز در حالی به استان کهگیلویه و بویراحمد سفر کرده است که بالاخره پس از مدتها ،یک وزیر در ابتدای سفر ،شهرستان بویراحمد را برای بازدید در نظر گرفته است.
کد خبر: ۸۶۸۳۷۵۴
|
۰۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۹

شاید بتوان گفت ،سفر وزیر نیرو به استان کهگیلویه مهمترین سفر یک مقام عالیرتبه کشوری به استان کهگیلویه و بویراحمد در سال جاری بوده است اما نکته بسیار مهم در حاشیه این سفر مهم عدم اطلاع رسانی کافی از سوی تیم رسانه ای نماینده محترم شهرستان های بویراحمد و دنا بوده است ،نکته بسیار مهمی که اکثریت قریب به اتفاق مردم این دو حوزه عدم اطلاع رسانی را از نقطه ضعف های آقای زارعی می دانستند و به نوعی لج بازی با رسانه های طیف مخالف نماینده محترم  از ابتدای شکل گیری مجلس دهم در سر لوحه کار قرار گرفته است.

لازم به ذکر است که همراهی و پوشش خبری مربوط به بازدید و سفر وزرا به استان ،هیچ درامدی برای خبرنگاران نخواهد داشت ،اما در این بین تنها حوزه ای که در این میان ضربه  خواهد خورد مردم استان کهگیلویه و بویراحمد و شخص نماینده محترم خواهند بود.

فصلی نو نوشت در دیگر حوزه های انتخاباتی استان کهگیلویه و بویراحمد دیگر نماینده ها فارغ از هرگونه اختلافات سیاسی و با دعوت از عموم خبرنگاران به فعالیت خود ادامه می دهند اما همین رفتار تیم رسانه ای آقای زارعی باعث شده است که همزمان با اعلام فلان عملکرد نماینده بویراحمد از سوی رسانه های وابسته به نماینده، سیل نقد ها  را از ضعف های حوزه بویراحمد و دنا  از سوی تیم رسانه ای مخالف نماینده محترم بویراحمد و دنا شاهد باشیم.

در این میان، حوزه ای سود خواهد برد که به دور از تنش ها به فعالیت های خود ادامه می دهد کما اینکه ما شاهد هستیم  که طی سالهای اخیر در حوزه های آموزش و پرورش،سازمان مدیریت ،جهاد و کشاورزی …..استخدامها و انتصاب های فراوانی به سود دیگر حوزه های استان  از سوی مدیران این دستگاهها و برخورد با نیروهای شهرستان های بویراحمد با کمترین واکنش از سوی رسانه های استان شکل گرفته است .

…اما کافیست کمترین اشتباهات در دانشگاه یاسوج ،شرکت برق و ….. شکل بگیرد تا شاهد جبهه گیری رسانه های غیر همسو با نماینده محترم بویراحمد و دنا باشیم،دیروز با یکی از فعالین تیم رسانه ای آقای زارعی در همین مورد بحث کردم که به یک جمله بسیار جالب بسنده کرد:آقای الهی هر کسی زمانی سختی با ما بود ،ما هم زمانخوشی با او همکاری می کنیم،هر چند من نفهمیدم زمان خوشی در این بین چه تعریفی دارد و پوشش خبری عملکرد نماینه چه می تواند برای رسانه ها به ارمغان بیاورد.

هر که نامخت از گذشت روزگار  نیز نیاموزد ز هیچ آموزگار

ارسال نظرات