قائم‌مقام جمعیت رهپویان گفت: انتخاب آیت‌الله جنتی با همه انتخاب‌های قبلی برای ریاست این مجلس بسیار متفاوت و حتی منحصر به فرد است زیرا بر اساس شایسته‌سالاری بود و دل نیروهای انقلابی را شاد کرد.
کد خبر: ۸۶۸۳۷۸۸
|
۰۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج، پرویز سروری قائم‌مقام جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی، با اشاره به انتخاب آیت‌الله جنتی به عنوان ریاست مجلس خبرگان و پیام‌های این انتخاب اظهار داشت: آنچه نمایندگان ملت ایران در مجلس خبرگان انجام دادند یک کار بزرگی بود که تلاش دشمنان برای منزوی کردن یاران باوفای انقلاب را ناکام گذاشت.

سروری انتخاب آیت‌الله جنتی به عنوان ریاست خبرگان را یک پاسخ روشن به جریانات ضدانقلابی برشمرد و افزود: با این انتخاب مجموعه شرکت‌های سهامی واگرای داخلی و ضدانقلاب‌های خارجی ناامید شدند چرا که تلاش بسیاری کردند که چنین اتفاقی رخ ندهد.

قائم‌مقام جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی ضمن تقدیر از بصیرت و هوشمندی خبرگان ملت که با آرای بسیار بالایی آیت‌الله جنتی را به عنوان ریاست این مجلس برگزیدند، وی را از پشتوانه‌های انقلاب دانست و گفت: این انتخاب پیام روشنی هم به کسانی داشت که به دنبال مهندسی جریانات سیاسی در کشور هستند.

وی تاکید کرد: این انتخاب اعضای خبرگان با همه انتخاب‌های قبلی آنها برای ریاست خبرگان بسیار متفاوت و حتی منحصر به فرد است چرا که این انتخاب بر اساس شایسته‌سالاری صورت گرفت و دل نیروهای انقلابی را شاد کرد.

سروری با اشاره به اظهار ناراحتی نیروهای واگرا از انتخاب آیت‌الله جنتی به عنوان ریاست خبرگان گفت: نمایندگان مجلس خبرگان با انتخاب اخیر خود در آغاز کارشان ضمن نشان دادن پویایی و بصیرت بالا، امید فراوانی را هم به جامعه منتقل کردند که ما با مجلس خبرگان بصیری مواجه هستیم که در بزنگاه‌های حساس می‌داند که باید چه اقدامی را انجام دهد.

ارسال نظرات