جلسه ستاد پشتیبانی اردو های هجرت و جهادی با حضور مسئولین ادارات شهرستان طارم در سالن جلسات فرمانداری شهرستان طارم برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۸۳۷۹۷
|
۰۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، فرمانده سپاه ناحیه طارم در این جلسه ضمن تبریک هفته ایثار و مقاومت خدمت ملت شریف ایران اسلامی گفت: بسیج سازندگی آمادگی دارد با ان اداراتی که پروژه های زود بازده دارند همکاری نماید.

سرهنگ اقبال جهانبخشی با اشاره به نامگذاری شعار سال از طرف رهبر معظم انقلاب اسلامی بنام سال اقتصاد مقاومتی و اقدام و عمل افزود:امیدواریم در این زمینه بتوانیم دست مسئولین ادارات شهرستان را بگیریم تا شاهد تحقق این شعار در سطح شهرستان باشیم.

همچنین، مسئول بسیج سازندگی در ادامه این نشست از اجرای طرح های زود بازده در سطح شهرستان طارم از طرف بسیج سازندگی سپاه ناحیه طارم خبر داد و گفت: اجرایی شدن این طرح ها در سطح شهرستان موجب تحقق شعار سال خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: بسیج سازندگی در قالب اردو های هجرت و جهادی تعامل خوبی با اداراتی از جمله اداره آموزش و پرورش و اداره فنی حرفه ای داشته است که علاوه بر بازسازی و نوسازی مدارس شهرستان تعداد ۱۱ کارگاه آموزشی در روستاهای محروم برگزار کرده است.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه طارم فراگیری و مردمی بودن را از ویژگی های این طرح های جهادی برشمرد و افزود: این طرح ها علاوه بر اینکه از حمایت های مردمی برخوردار است گام های مؤثری در جهت نهادینه شدن اقتصاد مقاومتی در سطح شهرستان برداشته است.

در ادامه فرمانداری شهرستان طارم در این نشست ضمن تقدیر از خدمات و کارهایی که بسیجیان گرانقدر در ساخت و ساز کشور اسلامی انجام می دهند گفت: در زمان هشت سال دفاع مقدس بسیجیان در عرصه جنگ پیشقدم بوده ولی اکنون در تمام عرصه های کشور حضور فعال داشته و در جهت ساخت و ساز کشور نقش اساسی دارند.

علی باقری با اشاره به نامگذاری شعار سال از طرف رهبر معظم انقلاب اسلامی اظهار داشت: قبل از انقلاب اقتصاد کشور ما در حد خود مصرفی بود ولی اکنون در تمام عرصه ها به رشد و پیشرفت شایانی دست یافته است.

وی خاطرنشان کرد: به خاطر سرمایه گذاری عظیمی که توسط نظام مقدس جمهوری اسلامی در این شهرستان انجام شده است سالانه بیش از ۴۵۰ هزار تن محصول تولید و به مناطق مختلف جهان صادر می شود که این آمار غیر قابل توصیف و مقایسه با قبل از انقلاب اسلامی است.

این مسئول با اشاره به نقش و اهمیت بسیج در سازندگی کشور اظهار داشت: بسیج مهمترین پتانسیل و عاملی است که می تواند در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی و ساختار اقتصادی کشور نقش داشته باشد بنابراین باید از ظرفیت های این نهاد مردمی در این زمینه ساختار اقتصادی باید استفاده بهینه گردد.

ارسال نظرات