منتظر واقعی کسی است که آمادگی ظهورامام زمان را فراهم سازد، آیا ما اینگونه عمل کرده ایم؟
کد خبر: ۸۶۸۳۸۱۴
|
۰۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، امام جمعه شهرستان ماهنشان در مراسم یادواره ۲۴ شهید دهستان اوریاد ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و اهمیت انتظار فرج گفت: زنده و پویا کردن دین اسلام، ارزش های انقلاب و دفاع مقدس در جامعه از اهداف برگزاری یادواره های شهدا است.

حجت الاسلام حسینعلی زاهدی پور افزود: رسم شهدا در انتظار فرج امام زمان(عج) گریه و زاری بوده است و این برای ما بسیار ارزشمند است.

وی با اشاره به اهمیت یادواره شهدا، اظهارکرد: مهم ترین هدف یادواره شهدا زنده نگه داشتن فرهنگ ایثار وشهادت است .

امام جمعه شهرستان ماهنشان گفت: یکی ازشبهاتی که در جامعه طرح می کنند،این است که امام زمان غایب است دنبال چه می گردید؟ آنها بدانند که این شبهات ابتراست! چرا که غیبت امام زمان دارای خیروبرکت است.

حجت الاسلام زاهدی پور اظهارکرد: منتظرکسی است که آمادگی ظهورآن امام همام را فراهم سازد، آیا ما اینگونه عمل کرده ایم؟

وی با تشریح میزان آمادگی مردم برای ظهورافزود: آن امام غایب نیست بلکه این ماهستیم که غایب هستیم، زیرا آمادگی و عملکرد متناسب با انتظار مهدوی را نداریم.

امام جمعه شهرستان ماهنشان به شگردهای وسوسه های شیطان برای سست کردن اراده وایمان مردم اشاره کرد و گفت: شیطان و افرادی که از حیله ها و فریبهای او پیروی می کنند بی کارنیستند و در کمین مردم هستند تا از درگاه خدا دور کنند ، اما شهدا به وسوسه های شیطان توجه نکردند و راه خدا را برگزیدند.

حجت الاسلام زاهدی پور با اشاره به امیت پیروی و پشتیبانی از ولایت فقیه، اظهارکرد: امام مظهرقدرت خداست وجودش باعث خیروبرکت است.

وی دربخش دیگری ازسخنان خود خاطرنشان کرد: درجنگ های تاریخ همیشه ما سرزمین وسیعی ازکشورمان را ازدست داده ایم ولی درطول هشت سال دفاع مقدس به برکت رهبری حضرت امام(ره) ومجاهدت و پایداری شهدا حتی یک وجب از خاک کشورمان را ازدست نداده ایم،اما سیاست بنی صدر باعث شد که بخشهای اعظمی ازکشورمان راازدست بدهیم.

امام جمعه شهرستان ماهنشان گفت: درود بر امام (ره) که با مدیریت صحیح جنگ توانست، موازنه جنگ را به نفع سپاه اسلام تغییردهد.

گفتنی است، در این مراسم از خانواده های معظم شاهد تجلیل به عمل آمد.

ارسال نظرات