رئیس اوقاف و امور خیریه دلیجان خبر داد

برگزاری سی‌ونهمین دوره مسابقات قرآن با حضور 270 متسابق در دلیجان

رئیس اوقاف و امور خیریه دلیجان از برگزاری مرحله شهرستانی سی‌ونهمین دوره مسابقات قرآن کریم اوقاف و امور خیریه خبر داد و گفت: این مسابقات با حضور 270 متسابق در روز جمعه در دلیجان برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۸۶۸۳۸۲۵
|
۰۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی، حجت‌الاسلام محمدرضا آسوده در جمع خبرنگاران از برگزاری سی‌و نهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: این دوره از مسابقات قرآن جمعه 7 خردادماه در دلیجان برگزار می‌شود که 270 نفر متسابق قرآنی در گروه سنی 18 سال به بالا حضور خواهند داشت.

وی افزود: این تعداد متسابق خواهر و برادر در رشته‌های حفظ، قرائت، ترتیل، معارف، اذان، دعاخوانی، ابتهال، همسرایی و همخوانی با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

رئیس اوقاف و امور خیریه دلیجان تصریح کرد: منبع و محتوای آزمون معارف، تفسیر سوره یونس و بر اساس تفسیر نمونه آیت‌الله مکارم شیرازی خواهد بود.

حجت‌الاسلام اسوده در ادامه یادآور شد: قتلگاه حضرت سلطان علی بن امام محمدباقر(ع) پذیرای شرکت‌کنندگان و رقابت آنان در روز جمعه راس ساعت 8 خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: قرآن و تلاوت این کتاب آسمانی غذای روح است و همانگونه که جسم انسان در طول شبانه روز نیاز به تغذیه دارد روح انسان نیز نیاز به تغذیه دارد و تلاوت قرآن باعث تغذیه روان انسان می شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار