مسؤول نمایندگی ولی فقیه در منطقه چهارم نیروی دریایی:
مسؤول نمایندگی ولی فقیه در منطقه چهارم نیروی دریایی سپاه گفت: برای چنین روزی که این انقلاب به دست ما برسد پیامبر اکرم(ص) و دیگر بزرگان اسلام قیام کردند و امروزه مسؤولیت ما در قبال انقلاب بسیار سنگین و حساس است.
کد خبر: ۸۶۸۳۸۴۱
|
۰۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان هرمزگان، حجت‌الاسلام والمسلمین موسی پولادی بعدازظهر امروز در جمع پرسنل کادر و وظیفه ناحیه مقاومت بسیج سپاه بندرلنگه اظهار داشت: برای چنین روزی که این انقلاب به دست ما برسد پیامبر بزرگ اسلام(ص) و دیگر بزرگان اسلام قیام کردند و امروزه مسؤولیت ما بسیار سنگین و حساس است.

وی افزود: مردم ایران آمدند و به ندای حق لبیک گفتند و آماده ایجاد و خلق حکومت اسلامی بودند و امام راحل(ره) نظام مقدس اسلامی را بنا نهادند.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در منطقه چهارم نیروی دریایی سپاه اضافه کرد: امام را به ترکیه تبعید کردند و از آنجا به نجف اشرف، امام در همان‌جا درس ولایت فقیه می‌گذاشتند و ولایت فقیه را تبیین کردند و حکومت اسلامی را که یک حکومت الهی بود را برای مردم تشریح فرمودند.

پولادی تصریح کرد: یاران امام اهدافی که مدنظر ایشان بود را به مردم انتقال می‌دادند و در طول 15 سال مردم را با اهداف امام(ره) آشنا کردند.

وی گفت: در سال 1357 شعارهای مردم نه شرقی نه غربی جمهوری اسلامی بود و این یعنی ملت با تمام وجود می‌دانستند که این رژیم را باید نابود کرد و بیرون انداخت و ملت ایران آگاه بودند که به جای این نظام جبار چه نظامی می‌خواهد جایگزین شود، می‌فهمیدند که این نظام، حکومت اسلامی و الهی است.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در منطقه چهارم دریایی سپاه تصریح کرد: ملت ایران در سال 57 می‌فهمیدند که چه نعمتی را به دست آورده‌اند و به هیچ وجه حاضر به از دست دادن این نعمت نبودند و نخواهند بود و مثال آن جنگ 8 ساله دفاع مقدس است که 234 هزار شهید را تقدیم به نظام کرده‌اند.

پولادی در پایان یادآور شد: دشمنان اسلام فشار فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و در سال 1388، هشت ماه فتنه بزرگی را علیه کشورمان به راه انداختند تا کشورمان را به نابودی بکشانند، مردم غیور کشورمان متوجه شدند و با حضور پررنگ‌شان در 9 دی فتنه را خاموش کردند.

 

 

ارسال نظرات