خبرهای داغ:
معاون امور فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی خبر داد

اعزام 50 هزار مبلغ به سراسر کشور در ماه مبارک رمضان

معاون امور فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی از اعزام 50 هزار نفر مبلغ در ماه مبارک رمضان به اقصی نقاط کشور خبر داد.
کد خبر: ۸۶۸۳۸۹۳
|
۰۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین حسین روحانی‌نژاد در جلسه اعزام مفسران قرآن کریم به مراکز استان‌ها که پنجشنبه شب با حضور آیت‌الله مقتدایی در دارالقرآن علامه طباطبایی برگزار شد با بیان اینکه برکت تفسیری علامه طباطبایی همچنان جاری و ساری است، بیان کرد: در سطح کشور 50 هزار مبلغ در ماه مبارک ساماندهی می‌شوند و اعزام مفسران اعزامی ویژه به شمار می‌رود و هدف ما این است که روزی فرا برسد که بحث تفسیر در سراسر کشور متناسب فهم عمومی مردم دایر شده و به طور پایدار در طول سال جلسات تفسیر برگزار شود.

وی اضافه کرد: برنامه ما این است که جلسات از نخستین روز ماه مبارک رمضان آغاز شده و تا آخرین روز ماه مبارک ادامه داشته باشد.

معاون امور فرهنگی و تبلیغی سازمان تبلیغات اسلامی گفت: به استان‌ها اعلام کرده‌ایم که تبلیغات محیطی را در خصوص برگزاری جلسات تفسیری داشته باشند و اطلاع‌رسانی لازم نیز به صداوسیمای مراکز استان‌ها در خصوص برگزاری جلسات تفسیر صورت گرفته است.

وی با اشاره به اینکه اولویت در فعالیت مفسران بحث تفسیر قرآن کریم است، تصریح کرد: البته بسترهای دیگری نیز فراهم شده است و با توجه به استقبال مفسران می‌توانند نسبت به دیگر فعالیت ها و برنامه ها اهتمام داشته باشند.

روحانی‌نژاد با اشاره به اینکه سال گذشته برنامه‌های مفسران قرآن کریم بسیار اثرگذار بود، گفت: امیدواریم که امسال با رفع نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت این برنامه با شکوه بیشتری برگزار شود.
ارسال نظرات